Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور روز گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان را ۵۱۷ نفر عنوان کرده بود و با مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای ۶۰ نفر در شبانه روز گذشته، تعداد مبتلایان به ۵۷۷ نفر رسیده است.

افزایش آمار مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته در استان سمنان نشان می دهد مردم هنوز قرنطینه و پویش «در خانه بمانیم» را به صورت جدی دنبال نکرده اند و گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است تردد شهروندان در سطح شهر سمنان طی روزهای اخیر کاهش چشمگیری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اخیرا ضمن هشدار نسبت به موج سوم شیوع ویروس کرونا در هفته های اول و دوم نوروز ۹۹ از هم‌استانی ها خواسته بود در خانه بمانند، دید و بازدید عید را تعطیل کنند و به مسافرت نروند.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ابتدای هفته گذشته آمار دقیق تعداد مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های کرونا را اطلاع‌رسانی نمی کنند، شنبه ۱۷ اسفند از سوی این ۲ دانشگاه عنوان شد که از وزارت بهداشت دستور گرفته‌اند تا هیچ گونه اطلاع رسانی در مورد آمارها نداشته باشند.

طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبتِ مبتلایان به کل جمعیت، پس از استان قم، در رتبه دوم کشور قرار دارد.

ضدعفونی کردن شهرهای استان سمنان و حتی تعدادی از روستاها توسط نیروهای شهرداری، سپاه و گروه های مردمی و همچنین کنترل ورود و خروج با شهرها با تب سنجی و غربالگری از برنامه های مهمی است که این روزها شهروندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.

مدارس و دانشگاه‌های این استان نیز به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا پایان سال جاری تعطیل شده است.

کد خبر 493803 برچسب‌ها استان سمنان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح

بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز چهارشنبه ساعت ۹ صبح، هم‌زمان از سکوهای اینترنتی و حضوری به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد با توجه‌به افزایش تقاضا در ایام میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) و ‎دهه کرامت، از تاریخ بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد مقدس پیش‌بینی شد.

بلیت این قطارها از چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ساعت ۹ صبح هم‌زمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

کد خبر 751629

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • بهبود لکنت زبان در مبتلایان به اختلال گفتاری با استفاده از ویدئو کلیپ
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و سرخه
  • دختر گمشده در جنگل دشت شاد کالپوش پیدا شد
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • چهارشنبه مشکوک آزادی