Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه استان مازندران درب تمامی مساجد و بقاع متبرکه استان تا اطلاع ثانوی بسته است.

 حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه استان مازندران درب تمامی اماکن مذهبی تا اطلاع ثانوی بسته است و از پذیرش مسافران و زائران در امامزادگان معذور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از همه مردم درخواست داریم در خانه‌های خودشان ادعیه و دعاهای خود را داشته باشند و از خدای متعال خواهیم که بیماری و ویروس کرونا زودتر از کشورمان رفع شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: زائران و علاقه‌مندان به خاندان اهل‌بیت پس از برطرف شدن این بیماری می توانند با حضور در بقاع متبرکه حظ معنوی را در کنار امامزادگان داشته باشند.

حیدری ادامه داد: در بعضی از زیارت نامه‌های ائمه معصومین از جمله حضرت محمد صلّی الله علیه و آله و سلّم زیارت از راه بعید داریم که شهروندان عزیز بعد از نماز مانند سلام دادن به امام حسین(ع)، امام رضا(ع) و حضرت صاحب الزمان(عج) می‌توانند با قرائت قرآن و دعا برای مسلمانان حظ معنوی را داشته باشند.

وی با اشاره به بسته بودن درب مساجد، گفت: اذان‌های‌ یومیه به‌صورت مرتب باید از مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان پخش شود.

انتهای پیام/86031/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران مساجد امام حسین ویروس کرونا بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ،امروز چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳،
 
۲۲ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری
 
۱ می ۲۰۲۴ میلادی است.
 
اذان ظهر ۱۱:۵۰
 
غروب آفتاب ۱۸:۳۳
 
اذان مغرب ۱۸:۵۱

و نیمه شب شرعی امشب ۲۳:۰۵ است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • اوقات شرعی چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت در یزد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران