Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-05@13:43:32 GMT

ممنوعیت ورود کارکنان نفتی ساکن ۶ استان کشور به عسلویه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۴۶۴۶

ممنوعیت ورود کارکنان نفتی ساکن ۶ استان کشور به عسلویه

براساس تصمیم‌گیری‌های جدید مدیران نفتی در پایتخت انرژی کشور، از ورود کارکنان صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از استان‌های گیلان، مازندران و شهرهای اصفهان، اراک و مشهد به عسلویه ممانعت خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیدپیروز موسوی، مدیرعامل این سازمان با اعلام این خبر گفت: با تصمیم‌گیری‌های قبلی در سطح وزارت نفت و ابلاغیه‌های وزیر درباره توقف موقت روند اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در پارس جنوبی، در هفته‌های جاری ورودی مسافر از فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس با کاهش ٧٠ درصدی همراه بوده که ما در این مدت برای نخستین بار پس از ساخت این فرودگاه شاهد کمترین حضور مسافر در یک هفته بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بدو تأسیس فرودگاه خلیج فارس عسلویه تاکنون بیشترین حجم جابه‌جایی مسافر در یک هفته به ۱۲ هزار نفر و کمترین ۵ هزار نفر رسیده، در حالی‌ که در یک هفته اخیر این عدد به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده و به نوعی می‌توان گفت این عدد از بعد تأسیس فرودگاه بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه‌های صورت‌گرفته و محدودیت حضور کارکنان در دو هفته اخیر ۲۶ سورتی پرواز لغو شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: عسلویه پارس جنوبی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های جدید در کشور تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت یک سامانه بارشی جدید از غرب به کشور وارد خواهد شد.

به گزارش مهر، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: برای امروز در نوار غربی کشور بارش‌ها به شکل رگبار ادامه خواهد داشت و در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق کشور بارش‌ها پراکنده خواهد بود و در مناطق مرکزی، جنوب و شرق کشور نیز بارش‌ها به شکل خفیف رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: این بارش‌ها با شدت و ضعف تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور خواهد شد و نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت) نیز آب‌های دریای خزر مواج و متلاطم باشد.

رفیعی با اشاره به بارش‌های شدید و صدور هشدار نارنجی هواشناسی نیز گفت: در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) تا روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت‌)، هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده که رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و بارش تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات تشدید فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات