Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عبادالله محمدی جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند ماه، گفت : با وجود بحث ممنوعیت مسافرت‌های نوروزی و محدودیت‌های اعمال شده در بحث تردد خودرو‌های غیربومی، در راستای کنترل بهتر ترافیک طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند به اجرا درآمده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در این طرح ۱۰۰ گشت محسوس و نامحسوس محور‌های استان را تحت کنترل دارند.

محمدی با اشاره به کاهش محسوس ترافیک محور‌های استان در پی شیوع بیماری کرونا گفت: ترافیک محور‌های استان در این روز‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۸۰ درصد کاهش داشته و عمده تردد‌های حال حاضر استان مربوط به خودرو‌های بومی بوده و عمده تردد‌ها درون استانی است.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد خودرو‌های غیربومی در محور‌های استان به حداقل خود رسیده، گفت: در حال حاضر در پنج نقطه استان با همکاری هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و نیرو‌های پلیس گشت‌هایی مستقر شده و بحث بررسی سرنشینان خودرو‌های ورودی به استان به لحاظ علائم بیماری کرونا در حال انجام است.

او افزود: چنانچه سرنشینان علائم مشکوک داشته باشند از ورود این خودرو‌ها به استان جلوگیری می‌شود.

محمدی با اشاره به بارندگی در سطح محور‌های استان گفت: در حال حاضر سطح محور‌های استان لغزنده است و رانندگان باید بیش از هر زمان احتیاط لازم را داشته و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده گشت نامحسوس تردد خودروها محور های استان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه