Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@12:26:35 GMT

نحوه خدمت‌رسانی شرکت واحد در نوروز ۹۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۴۹۷۹

نحوه خدمت‌رسانی شرکت واحد در نوروز ۹۹ اعلام شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تشریح خدمات‌رسانی این شرکت در نوروز ۹۹ با اعلام اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران در طول تعطیلات نوروز خدمات رسانی می‌کند، گفت: اتوبوس‌های ما حتی لحظه تحویل سال هم فعال خواهند بود.

به گزارش ایسنا، مهندس محمود ترفع با اعلام اینکه ۵۰۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند، افزود: اصولاً حمل ونقل عمومی تابع تقاضاست و در شرکت واحد نیز بر اساس میزان تقاضای موجود، اتوبوس به خطوط اعزام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عملیات ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام عید نیز به صورت دقیق و کامل انجام می شود اظهار کرد: کار ضدعفونی شبانه روزی اتوبوس‌های تهران به منظور حفظ بهداشت و حمل ونقل ایمن، در تعطیلات نوروز نیز انجام می شود.

ترفع با بیان اینکه شهر تهران، امسال پر جمعیت‌ترین نوروز خود را تجربه می‌کند اما در عین حال با توجه به اینکه مردم در خانه‌های خود می مانند با نگاهی دیگر، پیش بینی می‌شود خیابان‌های تهران کم ترددترین نوروز این کلانشهر را تجربه کنند، تصریح کرد: برای جابه جایی مسافران به هر تعداد آمادگی داریم اما امیدوارم مسافران ناوگان اتوبوسرانی با توجه به شرایط موجود به حداقل برسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه همکاران و رانندگان خدوم این شرکت ۳۶۵ روز در کنار مردم و در خدمت مسافران بودند، خاطر نشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی تهران با وجود همه کمبودهای موجود تمام تلاش خود را به عمل آورد و تمامی توان خود را در جهت خدمت رسانی به شهروندان به کار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتوبوسراني نوروز99 ناوگان اتوبوسرانی اتوبوسرانی تهران شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • گره اندر گره
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر