Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:55:56 GMT

نامه خداحافظی دادستان سابق کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۶۶۷

نامه خداحافظی دادستان سابق کرمانشاه

محمدحسین صادقی نامه خداحافظی خود را در اختیار خبرنگار ایرنا قرار داده که مشروح آن در ادامه آمده است:«نوکری مردم عزیز، غیور و دوست داشتنی کرمانشاه سند افتخارم در دوران مسوولیتم خواهد بود. من از کرمانشاه می روم ولی هرکجا که باشم باشنیدن نام کرمانشاه ضربان قلبم تندتر خواهد شد.

من سرباز عدالتم و اگر سنگرم عوض شود، هدفم را فراموش نمی کنم و تا زنده ام بر همان عهد هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر دادی را بهنگام نستاندم، اگر مالباخته ای به مالش نرسید، اگر گردنکشی بی‌مهابا عرض اندام کرد، اگر مظلومی از خوف جفای ظالم خود را بی پناه دید و بر خود لرزید، از محضر خدای قادر متعال و پیشگاه مردم عزیز عذرخواهم؛
از تمامی بزه‌دیدگان، مالباختگان و شاکیانی که به سبب وقوع جرم شکایت کرده اند اما اقدامات انتظامی و قضایی سبب نشده که آنان به حق خود برسند یا در یک مدت زمان متعارف به حق خود نرسیده اند یا در جایی که متهم ناشناس بود و شاکی به حق خود نرسید یا برای رسیدن به حقش متحمل هزینه شد، عذرخواه، شرمسار و مدیون هستم.
اگر قلمی و قدمی جز برای اجرای عدالت و عمل به تکلیف قانونی برداشته ام یا به تبعیت از هوای نفس، منافع شخصی، گروهی یا حزبی یا بدآمد و خوشامد کسی برداشته‌ام، خدای عالمیان از من نگذرد و بر عذابم بیفزاید.
اگر صراحت لهجه من اسباب رنجش خاطر کسی شد، عذرخواهی می کنم.
از همه عزیزانی که در انجام این مسوولیت و ماموریت سترگ مرا همراهی کردند، اعضای شورای تامین استان و شهرستان، شورای اداری، ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می کنم. شرمسارم از همه همکاران قضایی و اداری که بیش از طاقت و توان بر آنها تحمیل کردم. از تلاش های صادقانه ایشان ممنونم. بر من ببخشایند اگر تندی، تلخی یا ترشرویی دیدند. بی گمان غرض انجام بهتر کارها بوده است.
از همسر و فرزندانم عذرخواهم که حقوق آنها را در کمترین سطح رعایت کردم ولی چه صبورانه و چه مهربان تحمل کردند و دم بر نیاورند.
الهی تو شاهدی که من به قدر یک چشم برهم زدن از کار و دغدغه مردم و سختی این مسوولیت غافل نبودم و گرچه فاصله ما تا نقطه مطلوب زیاد است اما توان و بضاعت این کمترین همین بوده است و هرگز کم فروشی نکرده ام.
رجاء واثقی دارم در مشایعت این کمترین، آنانی که مرا می شناسند، برای گفتن: «اللّهمّ انّا لا نعلم منه الاّ خیرا» دچار تردید نشوند....
الهی من بر مجرمین، برهم زنندگان نظم و امنیت و مرتکبین جرایم خشن،  بسیار سخت گرفته و بی‌ مدارا بوده‌ام؛ خدایا تو اینگونه با من معامله متقابل مکن.» 

برچسب‌ها دادستانی کل کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستانی کل کشور کرمانشاه دادستانی کل کشور کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا چیذری، در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی عنوان داشته است: زنجیره تأمین کالای سلامت محور را دریابید و ارز مورد نیازش را با کمترین نرخ تأمین کنید.

کد خبر 6087652 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری