Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:37:47 GMT

اتمام حجت یوفا در مورد قهرمان های لیگ

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۸۶۹

اتمام حجت یوفا در مورد قهرمان های لیگ

الکساندر چفرین، رئیس یوفا در مورد اخباری منتسب به این نهاد در مورد پایان لیگ های اروپایی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف اروپا باعث به تعویق افتادن مسابقات شده و هنوز مشخص نیست سرنوشت لیگ های معتبر اروپایی در این فصل چگونه رقم خواهد خورد. الکساندر چفرین مدعی شد یوفا به هیچ کشوری توصیه نکرده فصل را با شرایط فعلی به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

الکساندر چفرین گفت: "من دوباره اخباری جعلی دوباره دیده و شنیده ام که یوفا به سازمان لیگ های مختلف توصیه کرده که مسابقات را در حال حاضر تمام کرده و تیمی که در حال حاضر صدرنشین بوده را به عنوان قهرمان این فصل فوتبال معرفی کنند. می توانم بگویم که این اخبار درست نیست. هدف ما پایان دادن به لیگ ها بوده و ما چیزی شبیه به این راه حل را به هیچ اتحادیه یا لیگی توصیه نمی کنیم."

 

این در حالیست که لوئیس روبیالیس، رئیس فدراسیون اسپانیا نیز هنوز در مورد نحوه به پایان رساندن فصل به قطعیت نرسیده است. او گفت: "من نمی توانم تضمین کنم که رقابت ها آنگونه که برخی ریسک کرده و گفتند قبل از 30 ژوئن تمام می شود، پایان خواهد یافت یا خیر. اما این ناعادلانه است که رقابت ها با رتبه بندی فعلی پایان یابد."

یوفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار