Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:36:13 GMT

ستاره رئال: رونالدوی یونایتد را بیشتر دوست داشتم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۷۵۹۵

ستاره رئال: رونالدوی یونایتد را بیشتر دوست داشتم

کوبو، پدیده جوان و ژاپنی رئال مادرید، که هم اکنون به صورت قرضی در مایورکا بازی می‌کند، در مصاحبه‌ای درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کوبو تابستان امسال از اف سی توکیو به رئال مادرید پیوست؛ در حالی که از بارسلونا هم پیشنهاد داشت. او با رئال راهی تور آمریکا شد و در چند بازی نیز به میدان رفت و خوش درخشید ولی زیدان از ابتدا گفته بود که این ژاپنی متعلق به تیم دوم رئال است و فعلا نیاز به تجربه اندوزی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کوبو به قدری در بازی های پیش فصل رئال خوب بازی کرد که رسانه های اسپانیایی معتقد بودند او قطعا شایستگی حضور در تیم اول را دارد ولی زیدان موضع خود را تغییر نداد تا در نهایت این پدیده ژاپنی به صورت قرضی راهی مایورکا شود.

 

کوبو حالا در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت آینده اش و شرایط بازگشت به مادرید می گوید: "در حال حاضر برای مایورکا بازی می‌کنم و تمرکز ما در اینجا روی باقی ماندن در رقابت های لالیگا است. در پایان فصل پیرامون این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد."

 

کوبو در ادامه درباره بهترین بازیکن رئال مادرید و بعد انتخاب از بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز گفت: " در ابتدای حضورم در تمرینات رئال مادرید با وجود اینکه می دانستم ایسکو چه بازیکن فوق العاده ای است اما باز هم عملکرد او من را شگفت زده کرد.

 

من رونالدوی منچستر یونایتد را بیشتر دوست داشتم و یک طرفدار پروپاقرص او در آنجا بودم. با این وجود او در رئال مادرید به گلزن فوق العاده بهتری تبدیل شد. در مورد مسی هم باید بگویم که واقعاً سبک دریبل زدن هایش را دوست دارم."

 

 

 

ایسکو کریستیانو رونالدو بارسلونا تاکفوسا کوبو رئال مادرید لیونل مسی یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا ایسکو کریستیانو رونالدو بارسلونا رئال مادرید لیونل مسی یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود

بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری صهبا شرافتی به شمار می‌رود. این بازیگر جوان در فصل دوم سریال به جمع بازیگران اضافه شد و توانست با نقش روناک در میان مردم شناخته شود. ویژگی‌های کاراکتر و بازی فوق‌العاده شرافتی، «روناک» را به یکی از شخصیت‌های محبوب و متفاوت سریال «نون خ» تبدیل کرد.این بازیگر جوان می‌گوید بازخورد‌ها و واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان نشان می‌داده که چقدر روناک سریال «نون خ» را دوست دارند. 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درباره فصل پنجم نون خ گفت: در پیش تولید بودیم که اعلام کردند که من در فصل پنجم قرار است راننده یک مینی بوس باشم و برای من چالش برانگیز بود.فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. خیلی استرس داشتم البته لذت آن هم بیشتر بود.

او ادامه داد: داستان روناک از قسمت ۱۰ بیشتر شد و در قسمت‌های ابتدایی بیشتر بحث رانندگی بود و فراز و نشیب بیشتری برای شخصیت روناک در فصل پنجم داشتیم.

شرافتی درباره کارهای اخیر خود عنوان کرد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم که هنوز نهایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است