Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آواپرس، نمایندگان پارلمان افغانستان در نشست عمومی روز چهارشنبه، «زلمی خلیل‌زاد»، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان را به عدم صداقت و تفرقه افکنی متهم کردند.

در این ارتباط، «ضیاء‌الدین ضیا»، نماینده سمنگان در نشست علنی پارلمان افغانستان اعلام کرد: خلیل‌زاد در گفته‌های خود صداقت ندارد و به دنبال تفرقه افکنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «غلام حسین ناصری»، نماینده کابل با انتقاد از اهداف و عملکرد نماینده آمریکا در افغانستان گفت: تعدادی از سیاسیون افغانستان دنبال خلیل‌زاد راه افتاده و فکر می‌کنند که خلیل‌زاد با نیت صادق آمده و می‌خواهد مشکل افغانستان را حل کند؛ در حالی که هدف او فقط منافع امریکا است. منافع‌ملی افغانستان در تلاش‌های خلیل‌زاد نیست و او بارها خلاف منافع ملی کشور گام برداشته است.

به گفته نماینده کابل، خلیل‌زاد برخلاف قانون‌اساسی و معیارهای بین‎المللی حاکمیت‌ملی افغانستان را نقض کرده است.

کد خبر 4882208

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان ایالات متحده آمریکا زلمی خلیل زاد مذاکرات صلح پارلمان افغانستان ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق سوریه رژیم صهیونیستی افغانستان عربستان سعودی ترکیه روسیه ایران قربانیان کرونا دونالد ترامپ ادلب انگلیس خلیل زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، یک هفته بعد از سفر صدراعظم آلمان به پکن، دادستانی آلمان اعلام کرد که دستیار عضو پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین دستگیر شده است.

در ادامه بازداشت افراد در آلمان به اتهام جاسوسی برای روسیه و چین، این بار دستیار عضو پارلمان اروپا در آلمان به همین اتهام بازداشت شده است.

دفتر دادستان‌های فدرال آلمان اعلام کرد که پلیس این کشور دستیار یک قانونگذار عضو  حزب راستگرای «آلترناتیو برای آلمان» (AfD) را به این اتهام دستگیر کرد. به گفته دادستانی، شواهد زیادی درباره این اتهام وجود دارد.

روز گذشته دستگیری سه آلمانی به اتهام ارسال فناوری به چین رسانه‌ای شد. وزیر دادگستری آلمان مارکو بوشمان ادعا کرد که آنها در حال مذاکره درباره پروژه‌های تحقیقاتی بودند که می‌توانست برای توسعه قدرت رزمی دریایی چین مفید باشد.

طبق گزارش رویترز، نام فرد بازداتش شده، «جیان جی» اعلام شده که دستیار «ماکسیمیلیان کرا» نماینده پارلمان اروپا است است.

به گفته مقامات آلمانی، جیان جی به نهادهای جاسوسی چین اطلاعاتی درباره مذاکرات و تصمیمات پارلمان اروپا داده است.

این فرد متهم شده که از شخصیت‌های اپوزیسیون چین در آلمان جاسوسی می‌کرد. وی در بروکسل و همچنین شهر درسدن آلمان اقامت داشت و دیروز بازداشت شد.

یکی از سخنگویان حزب آلترناتیو برای آلمان، خبر دستگیری این فرد را «بسیار آزاردهنده» توصیف کرد و گفت که «ما هنوز اطلاعات بیشتری نداریم و باید منتظر تحقیقات بیشتر دادستانی بمانیم».

 

دیگر خبرها

  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس