Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند و باید برای حل مسائل و مشکلات به وجود امده از شیوع ویروس از تجارب کشاورهای دیگر نیز بهره‌ بگیریم. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

بشیر خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: امروزه با توجه به اینکه شاهد بحران کرونا در سطح کشور هستیم بهترین راه پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی کرونا ماندن در خانه و رعایت تمامی موارد بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم افزود: امکان قرنطینه کردن شهرها با استفاده از ظرفیت نیروهای نظامی وجود ندارد چراکه قرنطینه نیز مسائل و مشکلاتی به ویژه در بحث تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به وجود می‌آورد.

خالقی با بیان اینکه اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند، تصریح کرد: باید برای حل مسائل و مشکلات به وجود امده از شیوع ویروس از تجارب کشاورهای دیگر نیز بهره‌ بگیریم.

جذب اعتبارات ملی برای مقابله با ویروس کرونا در استان سمنان در حال انجام استآخرین آمار کرونا در استان هرمزگان| 2 فوتی و 12 مورد جدید مثبت ابتلا به ویروس کرونامعاون وزیر بهداشت: کرونا تا 15 روز آینده کنترل نشود تا 2 ماه دیگر باید با آن درگیر باشیم/ برخی هنوز شرایط را جدی نگرفتند

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: برای خروج و شکست بحران ویروس کرونا در کشور باید این بیماری را جدی بگیریم و در این راستا مردم ضمن رعایت تمامی موارد بهداشتی و هشدارهای وزارت بهداشت و درمان در خانه بمانند. برخی از مردم برخلاف این نظر که راه شکست کرونا رعایت موارد بهداشتی است این بیماری را جدی نگرفته و با حضور در بازارها و اماکن عمومی پرتردد و پرتجمع به شیوع بیشتر  آن کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ 146/ ز

R41374/P/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رفیعی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات روستای «باغکمش» گفت: یکی از مهمترین مشکلات این روستا مربوط به آلایندگی کارخانه سیمان است، که قدمت بالایی دارد و کارشناسان اداره محیط زیست را برای بازدید به کارخانه آوردیم.

عضو کمیسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مسئله به این شکل پی گیری می‌شود که عوارض ناشی از آلاینده به مردم برسد.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر جاده روستایی «باغکمش» را پرخطر توصیف کرد و گفت: نبود روشنایی در جاده دسترسی به روستای باغکمش در ترددهای شبانه تصادفات و آسیب‌های زیادی را ایجاد می‌کند و رسیدگی به وضعیت این جاده روستایی ضرورت دارد.

کد خبر 6099899

دیگر خبرها

  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده