Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:52:11 GMT

دو مدافع؛ قربانی انقلاب تابستانی بارسلونا!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۷۶۸۹

دو مدافع؛ قربانی انقلاب تابستانی بارسلونا!

بارسلونا امسال آماده فروش نلسون سمدو و جونیور فیرپو، دو مدافع خود در تابستان امسال است.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به دنبال خانه تکانی در تابستان امسال بوده و به نظر می رسد قرار است یکی از فعال ترین تیم ها در بازار نقل و انتقالات لقب گیرد. نام های زیادی از جمله نیمار و لائوتارو مارتینز برای انتقال به این تیم مطرح شده، اما قصد بارسا فقط خرید نیست و قرار است بازیکنانی نیز از این تیم جدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نشریه موندو دیپورتیوو امروز مدعی شد نلسون سمدو و جونیور فیرپو دو مدافعی هستند که در لیست فروش بارسلونا قرار گرفته اند. اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا اعتمادش را جونیور فیرپو از دست داده و معتقد است این مدافع جوان نمی تواند دشواری های پوشیدن لباس بارسلونا و فشار حضور در این تیم را تحمل کند. همچنین نلسون سمدو نیز گرچه در فصل جاری عملکرد قابل قبولی داشته، اما مدیران بارسلونا نسبت به آینده او چندان مطمئن نبوده و قصد فروش این مدافع پرتغالی را دارند. از پاری سن ژرمن به عنوان جدی ترین مشتری نلسون سمدو نام برده می شود.

 

البته اخباری در مورد احتمال جدایی ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا که در سال های اخیر درگیر مصدومیت های معتددی بوده نیز شنیده شده، اما به نظر می رسد رخ دادن این اتفاق ابتدا منوط به خرید یک مدافع میانی باکیفیت خواهد بود.

بارسلونا نلسون سمدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا بارسلونا نلسون سمدو نلسون سمدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

بایرن مونیخ برای خرید یوناتان تا نیاز به فروش یکی از مدافعانش دارد

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ به یوناتان تا به عنوان یک مدافع میانی با تجربه و کسی که درون زمین می‌تواند با هم‌تیمی‌اش به خوبی ارتباط برقرار کند، علاقه‌مند هستد.

با این حال باواریایی‌ها برای جذب این ملی پوش آلمانی 28 ساله نیاز به فروش یک مدافع دارند و یکی از گزینه‌ها نیز دایو اوپامکانو است. همچنین انتظار می‌رود ارزش او در حدود 20 میلیون یورو باشد زیرا تنها یک سال دیگر از قرارداد یوناتان تا با بایرلورکوزن باقی مانده است. پینی زهوی ایجنت او در حال مذاکره با باشگاه‌های علاقه‌مند است. همچنین کریستین فالک از بیلد نیز تأیید کرده در صورت جذب یوناتان تا، اوپامکانو گزینه فروش این باشگاه خواهد بود. از قرارداد او هنوز دو فصل دیگر باقی مانده است.

بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا یوسیپ استانیشیچ فروشی نیست

با منتشر شدن شایعاتی درباره علاقه بایرن مونیخ به یوناتان تا، ابتدا گفته شد گزینه فروش این باشگاه برای ایجاد فضای خالی در ترکیب، یوسیپ استانیشیچ است. این بازیکن در حال حاضر تا پایان فصل برای بایرلورکوزن بازی می‌کند و سپس به مونیخ باز می‌گردد.

با این حال توبی آلتشفل از بیلد گزارش داده بایرن مونیخ در حال حاضر قصدی برای فروش یوسیپ استانیشیچ ندارد و برای فصل آینده، روی این بازیکن 24 ساله اهل کرواسی حساب باز کرده‌اند. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است