Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا تاجگردون با اشاره به تایید لایحه بودجه ۹۹ از سوی شورای نگهبان گفت: امروز کار بودجه در فرآیند بررسی بین شورای نگهبان و مجلس به اتمام رسید و باید بودجه به دولت ابلاغ شود. شاید خیلی از صاحبنظران و حتی خود من به دلیل اینکه فرایند قانون اساسی در روال طبیعی بررسی بودجه رعایت نشده باشد ایراد داشته باشیم، ولی واقعیت این است اگر می‌خواستیم با توجه به شرایط کنونی کشور اول سال، کشور بودجه مصوب داشته باشد طی فرایند انجام شده الزام‌آور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فشار کاری در این بلبشوی کرونا زیاد بود ولی انصافا هم شورای نگهبان بسیار متعهدانه‌تر به بودجه دقت کرد و برای اولین بار در این سال‌ها فقط با ما حدود ده ساعت جلسه بررسی داشت و هم تلفیق متعهدانه توجه کرد و سعی کردیم حقوق ملت تضییع نشود، اگر چه محدودیت‌ها زیاد بود.
رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ یادآور شد: مهمترین بخش برای مردم و کارمندان بحث حقوق بود. خیلی ساده این‌طور شد؛ اول به همه پانزده درصد رشد ضریب داده می‌شود (بازنشسته و غیر بازنشسته) بعد آنهایی که حکم‌شان زیر بیست و هشت میلیون ریال می‌شود آن‌قدر افزایش می‌یابد تا به این عدد برسند. حتی اگر صد درصد هم زیاد شود. بعد افراد بین این عدد (دو میلیون و هشتصد هزار تومان) تا شش میلیون تومان به شکل تصاعدی نزولی حکمشان بالای پانزده درصد رشد خواهد داشت و آنهایی هم که بالای شش میلیون تومان دریافت می‌کنند هم همان پانزده درصد رشد خواهند داشت، بازنشسته و شاغل.
نماینده مردم گچساران در مجلس در پایان گفت: برای فرهنگیان عزیز هم اعتباری گذاشته شد تا رتبه بندی ترمیم شود تا کمتر از رشد دیگر سازمان‌ها نشوند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بودجه حقوق لایحه بودجه حقوق کارمندان لایحه بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد راستینه اظهار داشت: ما احکام را تحویل دولت دادیم و به دولت اجازه دادیم بر اساس احکام جدول مصارف خود را تدوین کند، خب جداول ارتباطی به حقوق و مزایا ندارد؛ حقوق و مزایا از احکام تبعیت می‌کند لذا بهانه‌ای برای دولت وجود ندارد. دولت بر اساس احکامی که تصویب و ابلاغ شده باید نسبت به اعمال افزایش حقوق و مزایای سربازان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: جزئیات کاهش مدت سربازی اعلام شد

وی با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجود عدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، گفت: الان هنوز سال مالی ۱۴۰۲ است و ربطی به کامل نشدن بودجه ندارد، براساس قانون کسانی که سال گذشته ثبت‌نام کردند و دریافت تسهیلات آن‌ها بنا به شرایطی به امسال موکول شده خب به نرخ سال گذشته دریافت می‌کنند و کسانی که امسال پرونده تشکیل داده و ثبت‌نام کنند، به نرخ امسال تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تسهیلات ازدواج و فرزندآوری باید پرداخت شود و آنچه که در اینجا اهمیت دارد احکام بودجه است که تصویب و ابلاغ شده است، بر این اساس عدم بررسی و تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند.

راستینه همچنین در رابطه با افزایش حقوق سربازان نیز تصریح کرد: ما احکام را تحویل دولت دادیم و به دولت اجازه دادیم بر اساس احکام جدول مصارف خود را تدوین کند، خب جداول ارتباطی به حقوق و مزایا ندارد؛ حقوق و مزایا از احکام تبعیت می‌کند لذا بهانه‌ای برای دولت وجود ندارد. دولت بر اساس احکامی که تصویب و ابلاغ شده باید نسبت به اعمال افزایش حقوق و مزایای سربازان اقدام کند.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228905 برچسب‌ها سربازی اجباری

دیگر خبرها

  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟