Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-29@05:59:11 GMT

۹هزار مسکن مهر شهرهای جدید تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۷۸۶۰

۹هزار مسکن مهر شهرهای جدید تکمیل شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حبیب الله طاهرخانی با بیان اینکه ۸۱ پروژه خدماتی به ارزش ۳ هزار و ۳۳۵ میلیون تومان در شهرهای جدید طی سال ۱۳۹۸ احداث شد، گفت: از ۸۱ پروژه ساخته شده تا کنون ۵۲ مورد افتتاح و ۲۹ مورد دیگر آماده بهره برداری است که مراسم افتتاح آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه کشور بر لزوم عدم تجمع غیرضروری به زمانی مناسب موکول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ۲۹ پروژه باقی مانده شامل ۴ مدرسه، ۴ فضای ورزشی، ۱۱ پارک، ۴ مسجد، ۲ فضای فرهنگی و ۴ مورد تجهیزات شهری هستند که در ۱۲ شهر جدید ایوانکی، گلبهار، پرند، عالیشهر، بینالود، شیرین شهر، سهند، مجلسی، صدرا، بهارستان و امیرکبیر واقع شده اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به افتتاح ۱۰ هزار و ۷۹ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس همزمان با دهه مبارک فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: در حال حاضر به غیر از شهر جدید پردیس حدود ۹ هزار واحد مسکن مهر در سایر شهرها آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان است که برگزاری مراسم افتتاح آنها نیز با توجه به شرایط مذکور به زمانی دیگر محول خواهد شد.

طاهرخانی تأکید کرد: با وجود شرایط فعلی، امور خدمات رسانی در شهرهای جدید اعم از انتخاب واحد، چاپ و تحویل قرارداد، واگذاری عرصه، فرآیند نقل و انتقال، صدور کارت، تحویل قرارداد، درخواست مراجعۀ حضوری به کارگزاری، نوبت‌دهی اینترنتی برای ملاقات با مدیرعامل شرکت‌های عمران در شهرهای جدید و گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه به هیچ وجه متوقف نشده و از طریق سامانه‌های اینترنتی در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ویروس کرونا شرکت عمران شهرهای جدید مسکن مهر پرند مسکن مهر پردیس مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی گفت: ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خراسان رضوی افتتاح و تحویل مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری 33863 واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: 33 هزار و 863 واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح شد که از این تعداد، 2105 واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهمنامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال 1401، طی دو سال تعداد 6000 واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می شود.سال گذشته 1900 واحد مسکن مددجویی و امروز 2105 واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

وی با بیان اینکه حدود 2000 واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شد،گفت: تلاش می شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین 100 تا 150 میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، 50 میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و 200 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت