Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@19:40:50 GMT

مسافر وحشتناک قطار همه را فراری داد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۸۴۷۵

صدای فریاد یکی از مسافران قطار اندونزی سایر مسافران را متوجه مسئله ای وحشت برانگیز کرد ، علت این ترس و وحشت مسافر ناخوانده قطار بود که از بین صندلی ها بیرون آمد.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ میهمان یا بهتر است بگوییم مسافر ناخوانده یک قطار مسافربری در شرق اندونزی خبرساز شد ، مار خطرناکی که کسی نمیداند چطور و از کجا سوار قطار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافران قطاری در حال حرکت ناگهان متوجه حضور یک مار غول پیکر داخل واگن شدند ، ماری که از بین صندلی ها بیرون آمد و سعی داشت به سمت پنجره قطار برود . به محض بیرون آمدن سر مار از بین صندلی ها مسافران حاضر در واگن متوجه او شدند و با فریاد به سمت راهرو قطار رفتند .دو دوست حاضر در قطار که از قرار معلوم اطلاعاتی در مورد گرفتن مار داشتند به راحتی و بدون هیچ مشکلی مار پیتون را مهار کردند و حیوان مرگبار بدون آسیب رساندن به کسی از محل دور شد.

مطالب این بخش از صفحه گوناگون برنا صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطار مار وحشتناک گوناگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری

رئیس فرمول یک در مورد انتقال همیلتون به تیم فراری ایتالیا صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو دومنیکالی، رئیس فرمول یک نظر خود را در مورد انتقال لوئیس همیلتون راننده انگلیسی از مرسدس به فراری بیان کرد.

رئیس فرمول یک گفت: برای ما به عنوان فرمول یک این خبرd عالی است. یک فرصت جدید، یک فصل جدید در حرفه لوئیس و کل تیم.

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

استفانو دومنیکالی خاطرنشان کرد: لوئیس باید ذهنیت مارانلو و کل ایتالیا را درک کند. من فکر می‌کنم او علاقه زیادی به این کار خواهد داشت. وقتی چنین فردی به فراری می آید، توجهT بیشتر به او معطوف می‌شود. شارل لکلرک (راننده کنونی فراری) این را به عنوان انگیزه‌ای در نظر می‌گیرد تا او را تشویق کند و قوی‌تر شود، بنابرین فکر می‌کنم این انتقال برای تیم خوب است.

لوئیس همیلتون از سال 2025 برای فراری رانندگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر