Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای سال ۸۴۴ کیلومتر عملیات شبکه گذاری و ۱۰ هزار انشعاب در نقاط شهری و روستایی استان انجام شده است.

وی از افزوده شدن ۱۹ هزار مشترک جدید گاز در سال جاری خبر داد و افزود: در بخش صنایع هم به ۱۸۰ واحد صنعتی گاز رسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه گازرسانی به شبکه‌های داخلی شهرهای نوسود، نودشه در سه فاز در دست اجرا است، گفت: همچنین گاز رسانی به شهر ریجاب و ازگله در مراحل پایانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه در گازرسانی به روستاها امسال رکورد دار شده‌ایم، عنوان کرد: گاز رسانی به ۵۴۵ روستای استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون به ۱۶۱ روستا گازرسانی شده و مابقی با اعتبار ۳۱۱ میلیارد تومان با لحاظ پروژه‌های نوسود، نودشه، ریجاب و ازگله در دست اجرا و پیمان سپاری است.

شهبازی گفت: با گاز رسانی به نقاط روستایی امسال ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی در سطح استان از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: در استان کرمانشاه دو هزار و ۵۴۰ روستای دارای سکنه وجود دارد که دو هزار و ۲۳۳ روستا قابل گاز رسانی و یک هزار و ۷۱۴ روستا بالای ۲۰ خانوار است که از این تعداد یک هزار و ۴۲۹ روستای گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: تا پایان سال ۹۹ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و شماری از روستاهای زیر ۲۰ خانوار گاز رسانی خواهند شد.

شهبازی گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در نقاط شهری ۹۹ درصد با گازرسانی به ۲۸ شهر و ۷۴ درصد با گاز رسانی به یک هزار و ۴۲۹ روستا است و مجموع ضریب نفوذ گاز در سطح استان ۹۲ درصد است.

وی عنوان کرد: با گاز رسانی به ۵۴۵ روستا و شهرهای نودشه، نودسود، ریجاب و ازگله ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاها به ۹۱ درصد و در کل استان به ۹۸ درصد می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین ۷۴ جایگاه سی ان جی در سطح استان کرمانشاه فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانوار روستایی شهری و روستایی گاز استان گازرسانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گاز رسانی ۲۰ خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر