Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر شهامت روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور تقویت ناوگان راهداری، با پیگیری های انجام شده، یک دستگاه بیل زنجیری نیز به کارگیری می شود و علاوه بر آن، اورهال ماشین آلات راهداری هم در دست انجام است.

وی خاطرنشان کرد: راهداران استان آمادگی کامل دارند تا در صورت بروز احتمالی حوادثی همچون سیل با استفاده از توان و تجهیزات، به شهروندان خدمات رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا، شمار ترددها و نیز سفر در استان کاهش داشته است، گفت: تردد خودروها، به وسیله ۴۷ دستگاه ترددشمار نصب شده در جاده های استان مخابره می شود و بر اساس این اطلاعات، تردد ۳۸۸ هزار و ۲۲۸ دستگاه خودرو ورودی به استان در اسفندماه امسال، ثبت شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد کاهش داشته است.

شهامت خاطرنشان کرد: شمار تردد خروجی از استان هم در اسفندماه امسال، ۳۷۵ هزار و ۵۵۹۷ دستگاه گزارش شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۷ درصد کاهش دارد.

وی گفت: برای جلوگیری از انتشار کرونا، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و سایر نهادهای مرتبط، غربالگری مسافران در پنج نقطه مبادی ورودی جاده ای استان، انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، فروش بلیت به مقصد پنج استان پرخطر به لحاظ کرونا، ممنوع شده است و تمام اتوبوس های عبوری از استان، به کنارگذرهای شهرها هدایت شده و در شهرستان هایی که کنارگذر ندارند، اطلاع رسانی شده است که این ناوگان تنها مجاز به توقف در پایانه های مسافربری هستند و پیاده و سوار کردن مسافر تنها در پایانه ها انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: با رانندگان اتوبوس هایی که در سطح شهر توقف کنند، برخورد می شود و علاوه بر جریمه، نسبت به غیر فعال کردن کارت هوشمند راننده و ناوگان اقدام خواهد شد.

در خراسان شمالی بیش از هزار و ۶۰۰ راننده بخش مسافری دارای کارت هوشمند هستند و بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری برای جابه جایی مسافران فعالند.  

بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تا روز چهارشنبه - دیروز- ۱۰۰ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده و ۹ نفر نیز درگذشته اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتوبوس خدمات رسانی خراسان شمالی سیل نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد