Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، زارع معاون سیمای مرکز یزد با بیان اینکه ویژه برنامه‌های زیادی در ایام نوروز تدارک دیده شده است، گفت: روزانه سریال‌های طنز و برنامه‌های زنده شبانه را خواهیم داشت.

او افزود: همچنین مسابقه تلفنی برای مخاطبان هم بخش‌های جذاب و متنوع هم برای کودکان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوود سیروس معاون صدای مرکز یزد هم با اشاره به اینکه رادیو یزد طبق سنوات گذشته برنامه‌های متنوع و متعددی را در ساختار‌های مختلف برای ایام عید برنامه ریزی کرده است، ادامه داد: این برنامه‌ها شامل مسابقات گوناگون، برنامه‌های طنز، معرفی مناطق دیدنی استان است که به صورت تولیدی تدارک دیده شده است.

 او گفت: برنامه زنده باغ بهار هر روز از ساعت ۹ صبح و برنامه بهار کویر هم هر روز ازساعت ۱۷ الی ۲۱ به صورت زنده پخش خواهد شد.
مهدی سلطانی معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد گفت: این معاونت از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در دو مجموعه خبری تلویزیونی ۲۰ و ۲۳ و مجموعه خبری رادیو ۱۲:۱۵ فعالیت می‌کند.

او افزود: این معاونت در قالب سایت خبرگزاری صدا و سیما و کانال‌های مجازی سعی می‌کند تا اخرین اطلاعات در خصوص بحران کرونا را به اطلاع مردم شریف یزد برساند.

سلطانی گفت: اطلاعیه‌های ستاد استانی مقابله با کرونا به طور روزانه در بخش‌های خبری منعکس می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست خبری صابر جعفری کافی‌آباد رئیس مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سجاد یاهک معاون مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند. همچنین ضمن ارایه گزارش عملکرد یک‌ساله مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی ارایه می‌شود.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری به شمار می‌رود.

همچنین در این نشست درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیحاتی ارایه می‌شود.

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 6090138 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان