Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@05:33:34 GMT

ورودی‌های کرمانشاه با دقت پایش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۰۸۸۷

ورودی‌های کرمانشاه با دقت پایش می‌شود

مسعود بهرام‌نژاد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پلیس راه کرمانشاه به همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در نقاطی که حساس است گیت‌های نظارتی به جای پلیس راه ها به نقاط مرزی با استان های همجوار منتقل خواهند شد.
وی افزود: در این گیت‌ها کادر درمانی ارتش و هلال احمر ضمن انجام تست های غربالگری، محدودیت های را نیز برای تردد مسافرین اعمال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با تاکید بر اینکه تمام دستگاه ها برای مقابله با کرونا پای کارآمده اند، یادآور شد: دستگاه های اجرایی به عنوان پشتیبان کادر بهداشتی درمانی استان از همه ظرفیت ها استفاده خواهند کرد.
بهرام نژاد عنوان کرد: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات و عملکرد دستگاه های اجرایی فعالیت کلیه نهادها را برای خدمتگزاری به مردم و حفظ سلامت عمومی ارزیابی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد در شهرهای استان اجرا می شود، گفت: در ایام نوروز هیچ گونه مسافری را پذیرش نخواهیم کرد، کلیه امکانات اقامتی دستگاه های دولتی تعطیل شده است.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: از مردم شریف و فهیم استان تقاضا داریم ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، در انجام اقدامات پیشگیرانه نیز مشارکت جدی و موثری داشته باشند تا با همراهی زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌ پزشکی‌ کرمانشاه تاکنون ۱۵۲ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۱۳ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار ۳۶۲ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع هزار و ۱۳۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و پنج هزار و ۷۱۰ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه دانشگاه علوم پزشکی دستگاه های اجرایی دستگاه های دولتی فوت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیمین دخت بیات رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول این عملیات ضمن مراجعه به 27هزار و  298خانوار، تعداد 37هزار و 692 کودک زیر پنج سال واکسینه شدند.   

به گفته بیات نوبت اول اجرای این طرح از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری به شکل مراجعه خانه به خانه منازل و جستجوی کودکان زیر پنج سال در مناطق پرخطر اجرا شد.

وی هدف این برنامه را توقف گردش ویروس فلج اطفال در مناطق پرخطر (نقاط کانونی و وارده) عنوان کرد.

بیات افزود: با توجه به انتقال ویروس وحشی فلج اطفال در دو قاره آسیا و آفریقا و بومی بودن بیماری در کشورهای همسایه شرقی ایران(افغانستان و پاکستان) عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالانه، برای حفظ موقعیت عاری از ویروس فلج اطفال در کشورمان الزامی است.

به گفته وی این مرحله به عنوان مرحله نهایی قبل از ریشه کنی جهانی ویروس اطفال محسوب می‌شود.

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت یادآور شد: گروه هدف این طرح، کودکان پنج سال(صفر تا 59) ماهه بودند که بدون توجه به سابقه ایمن‌سازی قبلی دو قطره واکسن خوراکی فلج اطفال دریافت کردند.

به گفته وی تمامی کودکان زیر پنج سال که در محل‌های تجمع مهاجران خارجی سکونت داشتند، کودکان ساکن مناطقی با احتمال پوشش واکسیناسیون کمتر از 95 درصد، کودکان ساکن مناطق تحت پوشش تیم های سیار و کودکان اتباع ساکن در مناطق تابعه دانشگاه تحت پوشش این طرح قرارگرفتند.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح از 30 اردیبهشت تا یکم خردادماه سال جاری اجرا خواهد شد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟