Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی از اتمام فاز نخست تأمین زیرساخت‌های منطقه گردشگری " بند دره " بیرجند خبر داد و گفت: بهسازی تفرجگاه بند دره از مطالبات دیرینه مردم بیرجند است که با انگیزه مدیران استان در اولویت برنامه‌های عمرانی دستگاه‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر رعایت قانون در اجرای کامل تمام بخش‌های طرح، افزود: بهسازی محور دسترسی و تأمین روشنایی از جمله اقداماتی است که در فاز اول اجرا شده و به زودی به اتمام می‌رسد.

معتمدیان عنوان کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، طرح توسعه تفرجگاه بند دره به این بخش خلاصه نمی‌شود و در فاز‌های بعدی ادامه خواهد یافت.

استاندار خراسان جنوبی تأمین زیرساخت‌ها را مهمترین اصل در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی عنوان کرد و ادامه داد: باید شرایط خوبی برای حضور سرمایه گذاران در بند دره فراهم شود.

او بیان کرد: یکی از مسایل بسیار مهم در این تفرجگاه، توجه به گونه‌های مثمر و غیر مثمر بومی و مقاوم به اقلیم منطقه در توسعه فضای سبز منطقه است به گونه‌ای که بتواند ضمن زیباسازی محیط، معرف محصولات استان به گردشگران باشد.

معتمدیان ایجاد زیرساخت‌های ورزشی را یکی از بخش‌های مورد تأکید در این طرح برشمرد و اظهار کرد: تقویت سیستم‌های آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت هم از تکالیف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: تأمین روشنایی، ایجاد آلاچیق‌های مناسب و جدول گذاری مسیر از مواردی است که در طرح توسعه تفرجگاه بند دره دیده شده است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بند دره خراسان جنوبی ارتباطات و فناوری تأمین روشنایی بند دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد باقری پور در جلسه زمانبندی افتتاح این طرح‌ها که با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل و معاونین آب و فاضلاب کشور و همچنین جانشین قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی برای تامین آب ۵۸ روستای استان یزد در قالب طرح جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است که در این جلسه در مورد برنامه زمانبندی بهره برداری این پروژه‌ها در ۳۱ روستا تا پایان امسال برنامه ریزی شد.   او با بیان اینکه طرح‌های آماده بهره برداری در شهرستان‌های خاتم، اردکان و ابرکوه قرار دارند افزود: با بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی پنج هزار ۷۶۳ خانوار روستایی با جمعیت ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می‌شوند.   معاون توسعه و بهره برداری آبفای استان یزد ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در ۳۱ روستای استان بالغ بر هزار میلیارد ریال از محل طرح ملی محرومیت زدایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است.   باقری پور بر ارتقای کیفیت زندگی و افزایش امیدآفرینی بین روستائیان تاکید کرد و اظهار داشت: عملیات آبرسانی به این روستا‌ها شامل ۱۵ روستا در مجتمع آبرسانی بخش بهمن ابرکوه، ۹ روستا در مجتمع آبرسانی عقدای اردکان و هفت روستا در مجتمع آبرسانی بختیاری و شهریاری خاتم است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال