Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی فرارسیدن نوروز ۱۳۹۹ خورشیدی را به ملت بزرگ ایران و تلاشگران عرصه صنعت هسته‌ای کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

از هر طَرَف ز خیلِ حوادث، کمینگهی است
زان رو، عِنان گسسته دواند سوارِ عمر

این یک دو دَم که مهلت دیدار ممکن است
دریاب کارِ ما که نه پیداست کارِ عمر

امسال در حالی به استقبال نوروز و آغاز سال جدید خورشیدی می‌رویم که ملّت بزرگ ایران، امتحان‌ها و مصائبِ روح‌فرسا و جانگدازی را پشت سر نهاده و از این سَموم که بر طَرفِ بوستان بگذشت، جراحات عمیقی بر دل‌های ما نشست و حوادث و سوانح طبیعی در اقصی نقاط کشور به همراه توطئه‌های اهریمنی و فقدان جمعی از هموطنان عزیز و گرانقدر، بسیاری را به سوگ نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امّا بهـار و نوروزِ سال ۱۳۹۹ خورشیدی، مزیّـن و متبـرّک به نام و یادِ "زین‌المجتهدین"، اسوۀ صبوری و شکوری، حضرت امام کاظـم (علیه آلاف التّحیه و الثّناء) می‌باشد که وجود مبارکش، تجسّم عینیِ اخلاق و عرفان اسلامی و نمونه‌ای بی‌مثال از عفو و رحمتِ بی‌منت‌ها در مواجهه با دوستان و حتّی بدخواهان است.

بهار امسال مصادف با بعثت فرخنده سید کائنات و مفخر موجودات حضرت محمد مصطفی (ص) و نیز مصادف با خجسته ایام میلادِ سرور شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه‌السلام) ولادت باسعادت حضرت اباالفضل‌العباس (نَوّرَاللهُ مُضجَعَه‌الشّریف)، فرخنده زادروزِ امام زین‌العابدین (علیه‌السّلام) است. همچنین بنا بر برنامه ریزی انجام شده مقرر بود تا مراسم روز ملّی فنّاوری هسته‌ای نیز همزمان با ایّام مسعود و مبارک میلاد جانِ جهان و قطبِ عالم امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحُنا فِداه) برگزار شود، اما با توجه به شرایط خاص فعلی و بر پایه فرامین و راهکار‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مراسم برگزار نخواهد شد.

اینجانب با سلام و درود بی پایان به روح مطهر فرماندۀ سرافراز جبهۀ مقاومت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان و همراهان شهیدش (رضوان‌الله علیهم اجمعین)، ارواح پاک جانباختگان سانحۀ جانگدازِ سقوط هواپیمای اوکراینی، ارواح طیبۀ عزیزان دلباخته در جریان برگزاری مراسم تشییع و به خاکسپاری سردار عزیزمان در شهر کرمان و نیز سایر درگذشتگانِ این سال پر فراز و نشیب، از درگاه یگانۀ هستی بخش مسئلت می‌نمایم تا به فضل و کَرَمش، سکینۀ قلبی و برکات و عنایات آسمانی را بر قلوب همۀ ایرانیان، خاصّه خانواده‌های مصیبت‌دیده و داغدار نازل فرماید و در آستانۀ ورود جامعۀ ایرانی به سدۀ جدید خورشیدی، این نگینِ عزیز را که همان سرزمین مقدّس اسلامی است، از گزندِ دشمنان و سوانحِ ایّام مصون و محفوظ بدارد. باشد تا به یُمن الطاف الهی، سال ۱۳۹۹ در صفحات تاریخ ایران زمین به عنوانِ پیش‌درآمد و مدخلی در راستای ورود پیروزمندانۀ ملّت تمدّن ساز ایران به قرنِ جدید و آغاز فصلی نو در احیاء روزافزون مَجد و عظمت ایرانِ عزیز ثبت و ضبط گردد.
بِمَنّهِ وَ کَرَمِهِ.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی روز ملی فناوری هسته ای علی اکبر صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوزدهمین دوره شب کارگردان آیین نکوداشت استاد اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردی بهشت ماه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردی بهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می‌شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل خواهد شد و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران