Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:26:10 GMT

فیلمی از گل‌های برتر بازیکنان فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۳۴۹۸

فیلمی از گل‌های برتر بازیکنان فوتبال ایران

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از آن که هر کدامشان موفق شدند در تیم‌های لیگ برتری و همچنین تیم ملی بدرخشند نظر مسئولان باشگاه فوتبال خارجی را به خود جلب کردند و هر کدام از مدیران این باشگاه‌ها تصمیم گرفتند با ایرانی‌ها وارد مذاکره شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازیکنان ملی پوش فوتبال کشورمان هم پس از آن که دیدند می‌توانند در لیگ‌های خارج از ایران بازی کنند شانس خود را امتحان کردند و الان بیشتر آن‌ها از مهره‌های اصلی تیمشان به حساب می‌آیند. در زیر به برخی از بازیکنان لژیونر کشورمان که موفق شدند امسال در تیم‌های خودشان بدرخشند می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: کعبی: امیدوارم تیم ملی فوتبال با اسکوچیچ نتیجه بگیرد/ سال خوبی را پشت سر گذاشتم

رضا قوچان نژاد (بازیکن تیم فوتبال زووله هلند)

رضا قوچان نژاد که اکنون در لیگ هلند و در تیم زووله بازی می‌کند. بازی‌های فوق العاده او در این تیم باعث شد قوچان نژاد را به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم به حساب آورد. این بزایکن پس از آن که سپتامبر ۲۰۱۹ از تیم آپوئل قبرس جدا شد به لیگ هلند پیوست. شاید بتوان درخشش قوچان نژاد در لیگ هلند را منوط به هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر این کشور دانست. در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هلند تیم فوتبال زووله به مصاف حریف خود رفت و در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود شکست خورد. با شروع نیمه دوم قوچان نژاد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و همین تعویض باعث شد سرنوشت قوچان نژاد در این تیم تغییر کند.

زمانی که قوچان نژاد در نیمه دوم به میدان آمد توانست در ۳۰ دقیقه پایانی آن مسابقه ۴ گل برای تیمش به ثمر برساند و با این گل‌ها نه تنها مانع شکست تیم زووله شد، بلکه توانست به عنوان اولین بازیکن لژیونر ایرانی موفق شود در یک مسابقه ۴ گل بزند. گل‌های قوچان نژاد فقط معطوف به رده‌های باشگاهی نمی‌شود. او در زمانی کی روش به عنوان سرمربی در تیم ملی فوتبال کشورمان کار می‌کرد موفق شد نقش بسیار تاثیرگذاری در نتایج تیم ملی داشته باشد. کمتر کسی پیدا می‌شود که گل ارزشمند او در برابر کره جنوبی را که منجر به صعود ما به مسابقات جام جهانی شد را فراموش کرده باشد. گل قوچان نژاد به کره جنوبی باعث شد که تیم ملی فوتبال کشورمان پس از ۸ سال به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل راه پیدا کند.

سردار آزمون (بازیکن تیم فوتبال زنیت روسیه)

سردار آزمون دیگر بازیکن فوتبالیست کشورمان که موفق شده به عنوان یکی از بهترین‌های حال حاضر ایران لقب بگیرد. او که فوتبال خود را از تیم ملی نوجوانان آغاز کرد، به مرور زمان توانست کم کم خود را به رده‌های بالاتر فوتبال کشورمان برساند تا جایی که او الان یکی از اصلی‌ترین مهره‌های تیم ملی فوتبال به شمار می‌اید. سردار آزمون سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال کشورمان دارد. او در فصل ۱۰۱۱ در تیم سپاهان اصفهان بازی می‌کرد و پس از درخشش‌هایی که رد این تیم از خود نشان داد نظر مسئولان باشگاه‌های روسیه را به خود جلب کرد و با آن‌ها وارد مذاکره شد.

بیشتر بخوانید: مطهری: پرسپولیس پیشنهاد داد، دلم خواست بگویم استقلالی هستم/ وقتی در دربی گل زدم، تمام خاطرات بچگی ام زنده شد

آزمون پس از توافق با مسئولان باشگاه روبین کازان در سال ۲۰۱۲ به این تیم پیوست و بعد از آن به ترتیب در تیم‌های روستوف و الان هم در تیم زنیت مشغول به بازی است. آزمون نقش بسیار تاثیرگذاری در نتایج این تیم داشته به طوری که او موفق شده در بازی آخر این تیم در لیگ برتر روسیه هت تریک کند و با این حرکت نقش اثرگذاری در پیروزی تیمش داشته و از این حیث یکی از بهترین بازیکنان زنیت به حساب می‌آید. سردار آزمون با نمایش‌های خوبی که از خود نشان داده همواره مورد توجه بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی قرار گرفته، اما او فعلاً ترجیح داده که در هیمن لیگ روسیه به بازی‌های خود ادامه دهد.

علیرضا جهانبخش (بازیکن تیم فوتبال برایتون انگلیس)

از دیگر بازیکن ایرانی کشورمان که اکنون در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی می‌کند، می‌توان به عیلرضا جهانبخش بازیکن تیم فوتبال برایتون انگلیس اشاره کرد. او که از تیم داماش گیلان به فوتبال ایران معروف شد و بازی‌های زیبای او در این تیم نظر مسئولان باشگاه هلندی را به خود جلب کرد و جهانبخش هم پس از مشورت و تحقیق تصمیم گرفت بقیه بازی‌های خود را در لیگ برتر هلند ادامه دهد. او در سال ۲۰۱۱ در تیم ان. ئی. سی هلند بازی کرد و پس از آن به تیم آلکمار رفت و موفق شد در آن جا به عنوان آقای گل رقابت‌های لیگ برتر هلند انتخاب شود. درخشش‌های جهانبخش در لیگ هلند باعث شد مسئولان باشگاه برایتون انگلیس برای مذارکره با او وارد میدان شوند و او هم پس از توافق با مسئولان این باشگلاه تصمیم گرفت به بالاترین سطح فوتبال جهخان برود. جهانبخش در ابتدای ورودش به برایتون نتوانست آن درخشش‌های خوب خود را که در آلکمار داشت را تکرار کند و به هیمن دلیل مدت یادی بود که در برایتون به او بازی نمی‌رسید و مربیان این تیم هم ترجیح می‌دادند یا نام او را از لیست ۱۸ نفره خط بزنند و یا اگر در لیست قرار می‌گیرد، اصلاً به او بازی دادند.

همین مسئله باعث شد روحیه جهانبخش برای بازی کردن کم شود. سرنوشت جهانبخش هم به مانند قوچان نزاد در یک بازی تغییر کرد و باعث شد دید مربیان این تیم به این بازیکن کاملاَ تغییر پیدا کند. زمانی که علیرضا جهانبخش در بازی با چلسی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد موفق شد دقیقه ۸۳ بازی با یک برگردان بسیار زیبا و تماشایی گل تسای برایتون را وارد دروازه چلسی کند. این گل نه تنها مانع شکست برایتون شد، بلکه این گل آن قدر زیبا بود که به عنوان یکی از بهترین گل‌های چند سال اخیر لیگ برتر جزیره انگلیس نام گرفت.

در زیر می توانید گل ها و مهارت های بازیکنان ایرانی که مورد توجه سایر رسانه های دنیا قرار گرفته شده است را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: بیرانوند نامزد بهترین پنالتی‌گیر آسیا شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال لژیونرها سردار آزمون علیرضا جهانبخش رضا قوچان نژاد بازیکن تیم فوتبال فوتبال کشورمان مسئولان باشگاه تیم ملی فوتبال لیگ برتر سردار آزمون قوچان نژاد لیگ هلند پس از آن باعث شد موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم

جواد نکونام پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا یک گلایه کنم. یک لیوان آب اینجا نیست بخوریم. این همه راه تا نشست خبری می‌آییم و سازمان لیگ می‌گوید باید به نشست خبری بیاییم. حداقل احترام بگذارید یک لیوان آب اینجا قرار بدهید. جای ما که درست نیست؛ حداقل وقتی این همه پله بالا می‌آییم، به مربیان احترام بگذارید.

وی در مورد دیدار با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. ذوب‌آهن در انتقال به حمله تیم خوبی است و می‌دانستیم یک غفلت می‌تواند دردسرساز شود. روی توپی کاملاً ساده، بی‌تمرکز بودیم و گل خوردیم که همین گل، بازی را برای ما سخت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: توانستیم شکل تیم را زود درست کنیم و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم. باید یک گل در نیمه اول می‌زدیم که این اتفاق نیفتاد. با شروع نیمه دوم تلاش کردیم نظم تیمی داشته باشیم تا خط دفاعی بتواند کار خودش را انجام بدهد. موقعیت‌ها، ضربات ایستگاهی و کرنر‌های زیادی داشتیم و خدا را شکر سه گل زدیم که یکی از آنها هَند بود. کوپال ناظمی به صحنه نزدیک بود و به نظرم خطای هَند رخ داد.نکونام تعویض‌های خودش را سرشار از ریسک توصیف کرد و گفت: می‌خواستیم هجومی‌تر بازی کنیم که خدا را شکر به بازی بازگشتیم و سه امتیازی ارزشمند گرفتیم. از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ‌تمام گذاشتند. خدا را شکر که پاسخ محبت آنها را دادیم و امیدوارم این برد مبارک‌شان باشد. هواداران از راه‌های دوری آمده‌اند و آنها را به جلسه تیم بردم تا بازیکنان بدانند چه مسئولیت سنگینی دارند. این برد را به بازیکنان بزرگم تقدیم می‌کنم که دل بزرگی دارند و کار بزرگی کردند.وی با تمجید از قضاوت کوپال ناظمی بیان کرد: همیشه بعد از مسابقه درباره داوری صحبت کرده‌ام و پس از آن، همه چیز برای من تمام شده است. ناظمی برای من سه اشتباه تأثیرگذار داشت، اما قبل از مسابقه هم گفتم داور خوبی است و در این مسابقه بی‌نقص بود. بازی به‌سرعت بین دو زمین منتقل می‌شد و ناظمی با دوندگی خود توانست آن را کنترل کند.


سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا برتری پرسپولیس در عملکرد شاگردانش تأثیرگذار بود یا خیر، عنوان کرد: قبل از بازی تمرکزمان فقط روی کار خودمان است. شما نفرات تیم‌های رقیب را کنار بازیکنان ما بگذارید و بعد همدیگر را مقایسه می‌کنیم. ما خودمان را با خودمان مقایسه می‌کنیم.


نکونام عملکرد بازیکنان استقلال را ستود و اظهار داشت: تاکنون بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم. برخی بازیکنان استقلال بعد از بازی جان نداشتند که از زمین بلند شوند. وقتی ایمان سلیمی مصدوم شد، صالح حردانی را دفاع وسط گذاشتم. نگاه من همیشه مثبت است و روی چهار بازی باقیمانده تمرکز می‌کنیم. دیدار بعدی سخت‌تر است.

وی در مورد کمک بازیکنان خارجی استقلال به صدرنشینی آبی‌ها خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تیمی قوی و در شأن استقلال و هواداران داشته باشیم. دیدید محمد حسین اسلامی (بازیکن ذوب‌آهن) چه فوتبالی بازی کرد. این نفرات را رصد کردم و می‌دانم به دردمان می‌خورند. بازیکنان کلیدی مانند مهدی‌پور و یامگا را تا پایان فصل در اختیار ندارم. سیلوا با ما تمرین کرد، اما از بین او و سهرابیان باید یکی را می‌آوردم تا هر دو را از دست ندهیم. به‌خاطر استقلال حرص می‌خوردم و می‌خورم.

سرمربی استقلال در واکنش به سوال خبرنگاری که از رسانه او دلِ خوشی نداشت، پاسخ داد: دوست ندارم جواب شما را بدهم. بعداً در جا‌های قانونی صحبت می‌کنیم.

نکونام درباره درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی تصریح کرد: صحنه را ندیدم و هنگامی که دیدم وسط زمین شلوغ شد، درباره ماجرا پرسیدم. به من گفتند حرکاتی صورت می‌گرفت که بازیکن ما، بازیکن حریف را از پشت هُل داد و هیچ چیز دیگری نبوده است.

وی در مورد احتمال برگزاری دیدار هفته سی‌ام استقلال مقابل پیکان در شهر قزوین گفت: خداوند همایون شاهرخی را حفظ کند که می‌گفت چو فردا رسد فکر فردا کنیم. فعلاً تمرکز ما روی بازی بعدی با فولاد در تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم