Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:32:52 GMT

ضدعفونی محوطه و خیابانهای اطراف آسایشگاه کهریزک

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۳۹۱۵

ضدعفونی محوطه و خیابانهای اطراف آسایشگاه کهریزک

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، هدیه شهرداری و شهروندان تهرانی را به پرستاران، پدریاران و مادریاران آسایشگاه کهریزک تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود حمزه‌ای صبح آخرین روز سال ۹۸ با حضور در آسایشگاه کهریزک تلاشها و خدمات پرسنل آسایشگاه را مورد تقدیر قرار داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و حلول سال نو، با همت شهرداری و عنایت دکتر حناچی شهردار تهران، هدیه شهروندان معزز تهرانی تقدیم قدوم پاک و با صلابت پرستاران، پدریاران و مادریاران آسایشگاه سالمندان کهریزک شد با امید آنکه در این روزهای سخت، اندک لبخندی برلبان و بارقه امیدی در قلب و توان دوباره ای را برای خدمت این بزرگواران به مددجویان آسایشگاه شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط خاصی در کشور ایجاد شده است که این شرایط در مراکزی همچون آسایشگاه سالمندان کهریزک ویژه و استثنایی است.
حمزه‌ای با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های بزرگ مدیران آسایشگاه موضوع ضد عفونی این مجموعه است، اظهارکرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و دستور شهردار، مقرر شد تا سازمان آتش نشانی شهرداری تهران عملیات ضدعفونی محوطه و خیابان‌های اطراف آسایشگاه را هر ۷۲ ساعت یکبار انجام دهد.


در این بازدید که رحمان نژاد معاون خدمات شهری سازمان بازرسی، موسوی معاف سرپرست سامانه ۱۸۸۸، کیانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و غلامی نسب مدیر منطقه عملیاتی آتش نشانی نیز حضور داشتند، دکتر پور فهیم معاون سلامت و توانبخشی و آقای رضایی معاون اجرایی آسایشگاه کهریزک ضمن تشکر از همکاری و کمک شهرداری در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توضیحاتی در خصوص وضعیت مجموعه، مددجویان و پرسنل آسایشگاه ارائه داده و بیان کرد: از همان ابتدای اعلام خبر مشاهده ویروس در کشور، از تردد خیرین جلوگیری و سخت گیری ها و کنترل‌های لازم در رفت و آمد به داخل مجموعه کهریزک صورت گرفت. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران؛ رئیس سازمان بازرسی همچنین همزمان با آخرین پنجشنبه سال، با حضور در بهشت زهرا(س) وضعیت این مکان را از نظر میزان ازدحام بررسی کرد و از همکاری خوب شهروندان در عدم مراجعه به آرامستان‌ها و پیشگیری از ازدحام تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس آسایشگاه کهریزک آسایشگاه کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان گفت: روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا صادر نشدن مجوز‌های ترافیکی با کندی پیش می‌رفت.

هادی حق‌بین، افزود:گزینه اجرایی مناسب‌تر جایگزین شد و همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیر‌های تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: سال گذشته، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیر‌های تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت طرح بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره دومین طرح قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح چرخه‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این طرح انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده طی یکسال به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟