Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@04:47:44 GMT

تیتراژ متفاوت سریال «دوپینگ» را بشنوید + دانلود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۳۹۱۷

تیتراژ متفاوت سریال «دوپینگ» را بشنوید + دانلود

‍‍‍‍‍‍

سریال نوروزی «دوپینگ» شب گذشته با تیتراژی متفاوت با صدای محمد بحرانی و برگرفته از شرایط کرونایی کشور روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «دوپینگ» به عنوان اولین سریال نوروز سال 99 سیما پخش خود را از سه روز پیش در کنداکتور شبکه سه سیما آغاز کرد. سریالی که دیرتر از دیگر سریال‌ها جلوی دوربین رفت و همچنان هم مراحل ضبط و تصویربرداری خود را به کارگردانی رضا مقصودی دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال 30 قسمتی که از 26 اسفندماه پخش خود را آغاز کرده است، شب گذشته با تیتراژی متفاوت و با صدای محمد بحرانی به پخش رسید. تیتراژ پایانی «دوپینگ» که حال و هوایی نوستالوژی و بی‌ربط به حال و هوای امروز جامعه هم نیست، گریزی به شیوع کرونا در شرایط امروز کشورمان نیز می‌زند.

محمد بحرانی و حسن همایون فال خوانندگان این تیتراژ  هستند، امیر سلطان‌احمدی ترانه آن را سروده و پوریا حیدری آهنگ آن را تنظیم کرده است. این قطعه برگر فته از قطعه خاطره‌انگیز «نسیم سحری» است.

 سریال طنز «دوپینگ» به تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی، برای پخش در شب‌های نوروز و تا قبل از ماه رمضان تدارک دیده شده و از حضور بازیگرانی شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر، الناز حبیبی، نیما شعبان‌نژاد، محمد بحرانی، علیرضا آرا، فرزین محدث، میثاق جمشیدی و مینا جعفرزاده بهره می‌برد.

دیگر بازیگران این سریال شیوا خسرومهر، زهره صفوی، ایلیا کیوان، وحید رحیمیان، شیما جهانگیری، فرشید نزاکتی، مهتاب حسینی، زهرا کوهساریان، فروغ اکبری هستند.

«دوپینگ» مضمونی کمدی-فانتزی دارد و روایتگر داستان دو شخصیت است که سال‌ها پیش متولد می‌شوند و با شرایطی که برایشان در دوران نوزادی پیش می‌آید داستان ادامه پیدا می‌کند تا این که بزرگ می‌شوند و ...

این سریال که در برخی بخش‌ها نیز از حضور برزو نیک‌نژاد، کارگردان تلویزیون و سینما نیز همیاری گرفته، تا اوایل فروردین نیز جلوی دوربین خواهد بود و همچنان مراحل ضبط و تصویربرداری خود را در «روستای وردیج» تهران پیگیری می‌کند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سریال نوروزی رضا مقصودی محمد بحرانی تیتراژ سریال نوروز 99 سریال دوپینگ محمد بحرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید

امام رضا(ع) در بخشی از پیام خود به حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) که به نوعی این پیام منشور زندگی به شمار می‌رود، فرمودند: اجازه ندهید که شیطان بر شما مسلط شود و راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را سد کنید و ببندید، اگر شیطان مجال نفوذ پیدا کند یک وقت می‌بینید انسان را از اوج عزت به حضیض ذلت مبتلا می‌کند.

به گزارش ایسنا، یکی از یادگارهای زیبا و مهمی که از امام رضا(ع) به پیروان خویش رسیده است، پیامی است که عبدالعظیم حسنی آن را روایت کرده است. روزی حضرت رضا(ع) چند نکته مهم به او آموختند و به او یادآور شدند تا آن را به شیعیان و یاران ابلاغ کند. بخشی از این پیام که می توان آن را منشور زندگی جمعی نامید، بدین شرح است:

وجود نازنین امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) فرمودند «یا عبدَالعظیمِ، أبلِغْ عنّی أولیائی السّلامَ، و قُلْ لَهُم: أنْ لا یَجعَلوا للشَّیطانِ علی أنْفُسِهِم سَبیلاً» سلام من ‌را به محبین و دوستانم برسان و بگو اجازه ندهید که شیطان بر شما مسلط شود و راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را سد کنید و ببندید.

امام در ادامه می‌فرمایند «انسان اگر این راه‌ها را بشناسد، هر انسان عاقل ذی‌الشعور درصدد برمیاد راه شیطان را ببندد و سد کند و اجازه ندهد شیطان بر او مسلط شود، این نفس اژدرهاست اگر مجال پیدا کند یک وقت می‌بینید انسان را از اوج عزت به حضیض ذلت مبتلا می‌کند.

در ادامه این کلام می‌خوانیم که اشخاص و افرادی هم بودند که اینها به جهت اینکه راه‌های نفوذ شیطان را شناختند و راه را بر او سد کردند، توانستند به سعادت و کمال برسند.

امام در بخش دیگری از این پیام خود می‌فرمایند «کسی که راهزنه و دزده می‌تواند عابد مستجاب الدعوه ‌شود، یک شب یک آیه از قرآن به گوش یک دزد خورد با این مضمون که «آیا وقتش نشده که قلبت به خشیت بیافتد، پس از آن ورق زندگی فرد برگشت».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد