Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی کانوئینگ  (ICF)، طی بیانیه‌ای این خبر را تایید کرد.

بر این اساس رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک اسلالوم و آبهای آرام که قرار بود در تایلند برگزار شود لغو شده است.

با توجه به اینکه مسابقات پیش روی آبهای آرام انتخابی المپیک توکیو محسوب می‌شود مسوولان فدراسیون جهانی کانوئینگ تصمیمات خود را برای این رقابت‌ها اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن خبر منتشر شده در تارنمای  فدراسیون جهانی کانوئینگ به شرح زیر است:

فدراسیون جهانی قایقرانی اعلام می‌کند به دلیل نگرانی موجود در رابطه با ویروس کرونا، تمامی رویدادهای زیر نظر ICF و رویدادهای بین المللی قایقرانی که قرار بود تا آخر ماه مه برگزار شوند، یا به تعویق خواهند افتاد و یا لغو خواهند شد.

مسابقات کسب سهمیه جهانی در کانو اسپرینت و پاراکانو که مقرر بود در دویسبورگ آلمان و در تاریخ یکم تا چهارم خرداد برگزار شود، در این تاریخ برگزار نخواهد شد. با این حال، عوامل برگزاری این مسابقات و ICF در حال بررسی احتمال برگزاری این رویداد در دهم تیرماه هستند. تصمیم اتخاذ شده در این رابطه دهم اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد شد.

ICF از رنکینگ‌های جهانی برای تخصیص سهمیه‌ها برای کانو اسلالوم استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر، ICF  در حال رایزنی با کمیته بین المللی المپیک IOC برای استفاده از نتایج بین‌المللی برای تخصیص سهمیه‌ های باقیمانده در رشته کانو اسپرینت به کشورها است.

اگر مسابقات دویسبورگ برگزار نشود، در صورت تأیید  IPC (کمیته بین المللی پارالمپیک) نتایج پاراکانو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ برای تخصیص سهمیه نهایی استفاده خواهد شد.

کمیته بین المللی المپیک با قطعیت بیان کرده است که بازی‌های المپیک در زمان مقرر برگزار خواهد شد و ICF در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که تمامی سهمیه‌های موجود به مناسبترین و منصفانه‌ترین شکل ممکن انجام گیرد.

بیانیه نهایی ICF درباره مسابقات:

کانو اسپرینت و پارا کانو

مسابقات قهرمانی آسیا در رشتههای پاراکانو و کانو اسپرینت «به میزبانی تایلند در شهر پاتایا» لغو گردید.

کاپ جهانی ۲ کانو اسپرینت و قهرمانی جهان پاراکانو “به میزبانی آلمان در شهر دویسبورگ” با یک ماه تأخیر برگزار می شود که البته تصمیم نهایی در این زمینه در دهم اردیبهشت اعلام می شود.

قهرمانی جهان جوانان و زیر ۲۳ سال کانو اسپرینت که از ۲۶ لغایت ۳۰ تیرماه در برندنبورگ آلمان برگزار خواهد شد به قوت خود باقی است. با این حال شرایط مجددا در تاریخ ۱۵ اردیبهشت بررسی خواهد شد.

سوپر کاپ کانو اسپرینت که در مردادماه ۹۹ در اوکلاهومای آمریکا برگزار خواهد شد به قوت خود باقی است.

مسابقات قهرمانی جهان در ماده های غیر المپیکی کانو اسپرینت که در تاریخ ۲۳-۲۱ خردادماه در سگد مجارستان برگزار خواهد شد به قوت خود باقی است.

مسابقات قهرمانی جهان کانو اسپرینت پیشکسوتان که در مرداد ماه به میزبانی کشور اکراین برگزار خواهد شد، به قوت خود باقی است.

اسلالوم

تمامی مسابقات قاره ای از جمله مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی “تایلند در شهر پاتایا” لغو شد.

کانوپولو

مسابقات قهرمانی جهان که از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۳ شهریورماه به میزبانی کشور ایتالیا و در شهر رم برگزار خواهد شد همچنان به قوت خود باقی است اما شرایط در حال نظارت و بررسی میباشد.

کمیته برگزاری این مسابقات و ICF توافق کردند که تاریخ های مقرر شده برای مکاتبات این مسابقات از ۴ فروردین به ۲۵ فروردین‌ماه موکول گردد.

مذاکرات بعدی در رابطه با این رویداد درتاریخ ۲۲ فروردین خواهد بود.

دراگون بوت

مسابقات قهرمانی جهان که در تاریخ ۲۵-۲۲ آبان برگزار خواهد شد همچنان به قوت خود باقی است.

برچسب‌ها قایقرانی فدراسیون قایقرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی آلمان آلمان آلمان آمریکا ایتالیا قایقرانی فدراسیون قایقرانی مسابقات قهرمانی جهان قوت خود باقی برگزار خواهد شد فدراسیون جهانی قهرمانی آسیا کانو اسپرینت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟

شاید دیوید تیلور به دنیای کشتی برگردد.

طرفداری | درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسما اعلام شد که این کشتی گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده، برخی رسانه های مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

گویا پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده، بروکس در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با این وجود آمریکایی ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد. به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می آید. بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتا تیلور جایگزینش خواهد شد. البته وکیل های کشتی امریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای