Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت‌ مدرس از محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به علت اهانت به رهبر معظم انقلاب شکایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفته شده باکویی مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور از وی خواسته است تا وفق ماده ۵۱۴ قانون مجازات اسلامی، صادقی را به اتهام توهین و تمسخر رهبری و همچنین هتک حیثیت دانشگاه تربیت‌ مدرس، مورد پیگرد قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی پیش از این اقدام معدودی افراد در قم را برای توسل به زور جهت باز کردن درهای حرم حضرت معصومه(س)، که به علت پیشگیری از شیوع کرونا بسته شده بودند، مصداق آتش به اختیاری دانسته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی آتش به اختیار اهانت به رهبری دانشگاه تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • اساتید در شکل‌گیری شخصیت انسان‌هایی که آینده جامعه را می‌سازند، بسیار مؤثر هستند
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • اوایل انقلاب بسیاری از مشاغل مهم در اختیار معلمان بود