Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از آخرین اظهارات مینو رایولا، حالا بحث و گمانه زنی ها در مورد آینده پل پوگبا و ارلینگ هالند داغ تر خواهد شد.

طرفداری- این ایجنت هلندی که به عنوان مدیر برنامه بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال شناخته می شود، عنوان کرده که در تابستان امسال یکی از بازیکنان بزرگش را به رئال مادرید منتقل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکـا، او در مصاحبه با این رسانه اسپانیایی گفت:

در حال حاضر آرئولا را در رئال مادرید دارم، اما این یک معامله نصف و نیمه است چون قرارداد قرضی است. می خواهم یک بازیکن بزرگ را به رئال مادرید منتقل کنم و سعی می کنم این اتفاق در تابستان امسال رخ دهد. این برای من و بازیکن افتخار بزرگی خواهد بود چون رئال مادرید باشگاه بزرگی است. رابطه ام با لوس بلانکوس خیلی خوب است. با خوزه آنخل سانچز در ارتباط هستم و بحث های فوتبالی با او را خیلی دوست دارم چون عقایدش برای من جالب است.

فصل جاری برای پل پوگبا با مصدومیت های متعدد و طولانی مدت همراه بود، هرچند که از فرصت تعطیلی لیگ ها به علت شیوع ویروس کرونا برای ریکاوری استفاده کرد و احتمالاً در بازی بعدی شیاطین سرخ حضور خواهد داشت.

پل روز های سختی را سپری می کند. با اینحال، باید شفاف باشیم، چون در انگلستان افراد خیلی حساس هستند و پوگبا تنها روی یک پایان فصل عالی با منچستر یونایتد تمرکز کرده است. او می خواهد به تیم برگردد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به یونایتد کمک کند.

هرگز نمی توانید بگویید که چه خواهد شد، امروز نمی دانیم. در حال حاضر تنها چیزی که اهمیت دارد، باشگاه و تیم است. سپس بعد از آن، باید ببینیم چه چیزی ممکن است؛ سال گذشته تیم های زیادی به او علاقه داشتند اما انتقال ممکن نشد. امسال باید ببینیم چه می شود.

موضوع دیگر ارلینگ هالند، پدیده نروژی تیم دورتموند بود که خیلی ها معتقدند می تواند مشکلات خط حمله رئال مادرید را حل کند. با اینحال، رایولا در این باره افزود:

او یک جواهر بسیار مهم است. تماشای بازی های او و نحوه رشد و پیشرفتش در هر مسابقه فوق العاده است. هیچکس تصور نمی کرد که او به این شکل در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا و در تیمی مثل دورتموند جا بیفتد و هماهنگ شود. هیچکس انتظارش را نداشت. انتقال از اتریش به آلمان و نمایش چنین سطحی آسان نیست. هنوز در خیلی زمینه ها باید بهتر شود. او تا زمانی که لازم باشد در دورتموند خواهد ماند.

حقیقتا او بازیکنی است که پیش بینی می شود مراحل رشد را خیلی سریع تر از آنچه فکر می کنید طی خواهد کرد. فکر نمی کردم زمان جدایی اش از سالزبورگ درست بوده باشد، اما حالا هم فکر نمی کنم که در تابستان از دورتموند جدا شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر

وینگر شماره ۲۵ شیاطین سرخ، آینده خود را به دور از شهر منچستر می‌بیند. 

جیدون سانچو و منچستریونایتد برای جدا کردن راه خود از یکدیگر در تابستان ۲۰۲۴، آماده می‌شوند. 

طرفداری | آن‌طور که پاتریک برگر در گزارش خود برای اسکای آلمان آورده است، سانچو چه در حضور اریک تن هاخ و چه در غیاب او، قصد بازگشت به اولدترافورد را ندارد. دورتموند که برای تابستان پیش رو بودجه خالص ۴۰ میلیون یورویی در اختیار دارد، محدودیت‌های خاصی برای جذب مهره‌ای گران‌قیمت دارد. اگرچه این بودجه با فروش بازیکنان مازاد قابل افزایش است، ولی دورتموندی‌ها تمایل بیشتری به قرض گرفتن دوباره سانچو از شیاطین سرخ نشان می‌دهند. 

در حالی که در آلمان گفته می‌شود یونایتد هنوز قیمتی برای سانچو تعیین نکرده، بن جیکوبز (خبرنگار گاردین) مدعیست که منچستریونایتد همچنان برای وینگرش ۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد؛ قیمتی که تابستان گذشته وقتی الاتفاق برای جذب قرضی همراه با بند خرید اجباری سانچو اقدام کرد، به طرف عربستانی اعلام شد. 

بیشتر بخوانید:

 

جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر