Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@22:46:35 GMT

سال نو را از حرم امام رضا (ع) آغاز کنید

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۴۹۱۶

صراط:

مهدی رضوی‌کیا سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در شرایط فعلی شروع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت موقت در زیارت بارگاه مطهر امام رضا علیه‌السلام تلاش کرده‌ تا بستر زیارت زائران حرم مطهر را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی فراهم سازد، عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده متأسفانه امسال قادر به میزبانی از زائران و مجاوران در لحظه تحویل سال در بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام نیستیم از این رو شرایطی فراهم شده تا عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام از طریق شبکه‌های مختلف، به صورت زنده و مستقیم سال جدید را با حال و هوای این بارگاه نورانی تحویل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی ادامه داد: در آخرین شب سال ۹۸ که مقارن با شب شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام است، برنامه «باب الحوائج علیه‌السلام» با قرائت صلوات خاصه امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، دعای توسل از حرم مطهر رضوی برای تمامی شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی پخش خواهد شد تا از راه دور دل‌های خود را به این حریم ملکوتی گره زده و در آخرین شب سال ۹۸ به‌ امید رهایی همه جهان از ابتلا به بیماری کرونا نجوای توسل به باب‌الحوائج علیه‌السلام در اقصی نقاط ایران اسلامی طنین‌انداز ‌شود.

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افزود: شبکه افق نیز برنامه‌های تحویل سال را از صحن گوهرشاد و ایوان مقصوره پوشش می‌دهد و برنامه‌هایی همچون زیارت مجازی را با جلوه‌های ویژه برای بینندگان تدارک دیده است.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین ویژه برنامه‌ «سین هشتم» که پخش آن از ۲۷ اسفندماه از شبکه قرآن آغاز شده به صورت کامل برنامه‌های لحظه تحویل سال حرم مطهر رضوی را پوشش می‌دهد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های حرم مطهر رضوی از آخرین روز سال ۹۸ تا لحظه تحویل سال ۹۹ برای تمام شبکه‌های استانی و ملی ارسال خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حرم امام رضا زیارت مجازی صراط علیه السلام تحویل سال حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برنامه های دهه کرامت فاصله سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و برادر گرانقدر ایشان امام رضا (ع) بیان کرد: در استان سمنان تمهیدات و برنامه های خوبی اندیشیده شده که در زمره آنها می توان به برنامه های فرهنگی و هنری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اعزام دانش اموزان استثنایی به مشهد مقدس یکی از برنامه های دهه کرامت در استان سمنان است که برای نخستین بار صورت می گیرد، افزود: برپایی موکب‌های امام رضایی در مدارس و همچنین سطح خیابان های شهرهای استان سمنان از دیگر برنامه های این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در دهه کرامت سفره اطعام رضوی برپا خواهد شد، تاکید کرد: در این حرکت معنوی ۲۰ هزار پرس غذای گرم در استان سمنان توزیع می شود.

خرمیان با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در استان سمنان بیان کرد: اجرای پویش نوای ملکوت با هدف اشاعه فرهنگ رضوی و الگو پذیری نسل جوان از امام رضا (ع) از جمله دیگر برنامه های این ایام است.

وی از برگزاری همایش استانی دختران فاطمی به مناسبت روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: اجتماع نوجوانان رضوی در شهرستان‌های استان سمنان از دیگر برنامه های شاخص دهه کرامت در استان سمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری محافل انس با قرآن همگانی و همچنین ویژه دانش آموزان در استان خبر داد و بیان کرد: کمپین‌های مجازی برای حضور گسترده مردم با هدف گرامی داشت دهه کرامت و فرهنگ حجاب و عفاف نیز در این ایام راه اندازی می شود.

خرمیان با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی و مذهبی و ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های دهه کرامت در سراسر استان سمنان دنبال می شود، گفت: از تمام شهرداری ها و دهیاری ها هم خواسته ایم تا در فضا سازی این ایام به ما کمک کنند.

کد خبر 6092838

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث