Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا رئیسی معاون وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز ۶۹ مورد جدید به آمار مبتلایان به کرونا ویروس یزد افزوده شده است.

او افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۴۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۸۴۰۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی ادامه داد: خوشبختانه ۵۹۷۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

معاون وزارت بهداشت گفت: متاسفانه با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران، مجموع در گذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۲۸۴ نفر رسید.شمار مبتلایان بیماری کرونا در سیستان بلوچستان ۳ رقمی شد
سید محمد هاشمی شهری گفت: تا ظهر امروز پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه، تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی بیماری کرونا با ۱۸ مورد افزایش در شبانه روز گذشته به ۱۰۶ نفر در استان رسید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ، گفت: تا ظهر امروز پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه، تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی بیماری کرونا با ۱۸ مورد افزایش در شبانه روز گذشته به ۱۰۶ نفر در استان، ۷۶ نفر در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۲۰ نفر دانشگاه علوم پزشکی زابل و ۸ نفر در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر رسید.

موارد فوق صرفا شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان محترم متخصص تحت درمان و مراقبت لازم قرار گرفته اند.

آمار فوت بیماران با آزمایش کرونای مثبت در استان نیز ۸ نفر می‌باشد.

از ابتدای شیوع همه گیری نیز ۸۷۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که متاسفانه ۵۴ نفر از آنان نیز فوت کرده اند.

 

شناسایی ۲۱ مورد جدید کرونا / مبتلایان کرونا در فارس به ۴۰۷ نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی اظهار داشت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۴۰۷ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۱۳ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

معاون بهداشت دانشگاه خبرداد: هم اکنون ۴۹ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۳۱ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۶۳ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

همتی از عموم مردم فارس خواست تا بیماری کووید۱۹ را جدی بگیرند و برای پیشگیری از شیوع کروناویروس جدید در خانه بمانند و از ترددهای غیرضرور بپرهیزند.

 

تعداد مبتلایان کرونا در خراسان‌جنوبی به ۱۴۵ نفر رسید

معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با رسانه ملی پیرامون آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور، آمار مبتلایان قطعی در استان خراسان‌جنوبی را ۱۴۵ نفر اعلام کرد.
علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با رسانه ملی پیرامون آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور، آمار مبتلایان قطعی در استان خراسان‌جنوبی را ۱۴۵ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز شامگاه چهارشنبه در تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: از مجموع ۴۱۹ آزمایش تشخیص کرونا در استان پاسخ ۲۷۹ مورد منفی و ۱۴۰ مورد مثبت بوده است.

محمد دهقانی افزود: از مجموع مبتلایان، ۵۶ نفر در بیرجند، ۱۷ نفر در قاین، ۱۸ نفر در زیرکوه، ۲۶ نفر در طبس، ۱۱ نفر در فردوس، چهار نفر در سرایان، سه نفر در درمیان، دو نفر در بشرویه، دو نفر در درمیان، دو نفر در سربیشه و یک مورد در نهبندان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون از بین بیمارانی که آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده، ۶۹ نفر بهبود یافته و ۵۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، تصریح کرد: همچنین آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ۱۳ نفر است، که از این تعداد هفت نفر مربوط به بیرجند و شش نفر مربوط به شهرستان طبس است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران آمار مبتلایان کرونا آمار مبتلایان قطعی دانشگاه علوم پزشکی معاون بهداشت خراسان جنوبی وزارت بهداشت مورد جدید نفر رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری