Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ کمیته رسانه ای امنیت عراق  امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور پس از خروج ائتلاف بین المللی، کنترل و اداره یک پایگاه نظامی در استان الانبار را به دست گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ناس، در بیانیه کوتاه کمیته رسانه ای امنیت عراق بدون اشاره به نام این پایگاه آمده است که امروز نیروهای امنیتی عراق پس از عقب نشینی ائتلاف بین المللی، مدیریت و اداره این پایگاه را در الانبار با تمام تجهیزات نظامی موجود در اختیار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال برخی منابع خبر دادند که امروز نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکایی از پایگاه «الفوسفات» در شهر القائم استان الانبار خارج شدند و آن را به ارتش عراق تحویل دادند.

اداره این پایگاه بر عهده نیروهای آمریکایی، فرانسوی و لهستانی بود.

گفته شده که پس از خروج ائتلاف بین المللی پایگاه الفوسفات تحویل تیپ ۳۲ از لشکر ۸ ارتش عراق شده است.

خبرگزاری ناس تصویری منتشر کرده که نشان می دهد ائتلاف بین المللی در حال ترک این پایگاه و تحویل آن به ارتش عراق است.

یکی از مهمترین کارهای پایگاه الفوسفات که نیروهای آمریکایی، فرانسوی و لهستانی آن را اداره می کردند هماهنگی عملیاتی بین پایگاه های «التنف» سوریه و «عین الاسد» در استان الانبار عراق بود.

این پایگاه از طریق اطلاعاتی و پشتیبانی هوایی، امنیت نیروهای ائتلاف در غرب عراق را عهده دار بود.

در همین حال با افزایش آمار ابتلا به کرونا در سراسر جهان، وزیر دفاع انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور تعدادی از نظامیان خود را عراق فراخوانده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ائتلاف ضد داعش ائتلاف آمریکایی نیروهای آمریکا در عراق بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ائتلاف بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه