Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:44:09 GMT

دامغان ۵۵ استخر پرورش ماهی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۶۲۳۲

دامغان ۵۵ استخر پرورش ماهی دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن طباطبایی رئیس جهاد کشاورزی دامغان با بیان اینکه در سال جاری ۲۸۰ تن گوشت ماهی در دامغان تولید شده است، گفت: ۵۵ استخر پرورش ماهی دو منظوره و دارای پروانه در شهرستان وجود دارد که توانسته‌اند به اندازه خود سهم خوبی در تولید ماهی ایفا کنند.

او با بیان اینکه طی سال ۹۸ شش هزار و ۷۵۰ تن گوشت در دامغان تولید شده است، بیان کرد: در این شهرستان ۳۸۰ هزار رأس دام سبک و سنگین وجود دارد که از این تعداد ۱۲ هزار رأس دام سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی دامغان از تولید پنج هزار و ۷۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان طی سال ۹۸ خبر داد و گفت: در دامغان ۵۳ واحد مرغداری گوشتی وجود دارد که یک سوم تولیدات گوشت مرغ به خارج از شهرستان و استان صادر می‌شود.

طباطبایی با بیان اینکه سرانه مصرف گوشت مرغ در دامغان به ازای هر شهروند ۲۶ کیلوگرم است، گفت: یک باب مرغداری اجدادی با ظرفیت ۳۷ هزار و ۵۰۰ قطعه در منطقه کلاته رودبار، یک واحد صنعتی تولید تخم مرغ با سرانه تولید سالانه یک هزار تن و یک واحد صنعتی تولید تخم مرغ بومی با ظرفیت تولید گوشت سفید به میزان یک هزار تن در سال از جمله ظرفیت‌های دامغان هستند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی پرورش ماهی اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فناوری پرورش و پروار کردن گاو؛ کشتار و فرآوری گاو در کارخانه (فیلم) پرورش گاو‌های غول پیکر در یک گاوداری محلی و مشهور اندونزیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس