Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقابله قاطعانه و تشدید برخورد با احتکار، اقلام بهداشتی و پزشکی به منظور تأمین امنیت بهداشتی و روانی جامعه و شناسایی محتکران، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پلیس سیستان و بلوچستان با گسترش چتر اطلاعاتی خود ۶ انبار بزرگ اقلام بهداشتی احتکار شده را در شهر زاهدان شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس انبارها پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شدند و در بازرسی از آنها ۱۱۳ هزار انواع دستکش بهداشتی، ۱۸ هزار پد الکلی، ۹۸۰ عدد ماسک، ۲۴ لیتر الکل و ۲۸ لیتر مایع ضد عفونی کننده احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان اداره گمرک ارزش کالاهای احتکار شده را ۳۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۳ فرد سودجو و منفعت طلب دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار قنبری با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 4882755

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس سیستان و بلوچستان محمد قنبری احتکار لوازم بهداشتی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا شهرکرد ایلام گرگان ماسک طبی قزوین استانداری سمنان حوادث چهارشنبه سوری شیراز احتکار مشهد اقلام بهداشتی احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان