Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از بهره مندی ۹۱ هزار کودک از کارگاه‌های مهدالرضا(ع) حرم مطهر رضوی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع  با بیان اینکه اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی به منظور آموزش مفاهیم قرآن به کودکان و نونهالان اقدام به برگزاری کارگاه‌ مهدالرضا(ع) در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی کرده است، گفت: در سال جاری ۹۱ هزار کودک زائر و مجاور با حضور در کارگاه‌های مهدالرضا(ع) حرم مطهر رضوی از خدمات این واحد قرآنی بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ واحد مهدالرضا(ع) حرم مطهر رضوی با برگزاری بیش از ۵ هزار کارگاه آموزشی در قالب ۸ هزار و ۵۰۰ ساعت آموزشی پذیرای کودکان زائر و مجاور در رده سنی ۵ تا ۸ سال بوده است.
حجت‌الاسلام شجاع رنگ آمیزی، آموزش کاردستی، نمایش عروسکی، نیایش، آموزش حفظ سوره‌های کوچک قرآن و احادیث کاربردی، فعالیت‌های گروهی، قصه، شعر، سرود، آموزش وضو، نماز، آداب زیارت، قصه معصومین(ع)، احکام و نیایش از جمله کارگاه‌هایی دانست که در سال گذشته در واحد مهدالرضا(ع) حرم مطهر رضوی واقع در دارالقرآن الکریم و رواق حضرت زهرا(س) این بارگاه مقدس برگزار شد.
لازم به یادآوری است: زائران کودک می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با مراجعه به اتاق شماره ۲۱ دارالقران الکریم و کارگاه مهدالرضا(ع) واقع در رواق حضرت زهرا(س) از خدمات این واحد قرآنی بهره‌مند شوند.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی مهدالرضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین اکبری صبح سه شنبه در جشن شکر گذاری برداشت گل محمدی که همزمان با روز ملی گل و گلاب برگزار شد، اظهار کرد: شاید بسیاری از ما که از ظرفیت‌های خراسان جنوبی اطلاع کافی نداریم برای بهره مندی از فضای زیبای گلستان‌های گل محمدی به کاشان و یا برخی مناطق کرمان برویم در حالی که در استان خود ما چنین فضاهایی در مناطقی چون دشت مختاران و سربیشه وجود دارد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: البته باید به این نکته توجه داشت که کشت و برداشت گل محمدی به صورت انبوه در استان ما تقریباً نوپا است و با رشد و ارتقا و معرفی به عنوان یک ظرفیت گردشگری نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

اکبری با بیان اینکه برداشت گل محمدی زمینه اشتغال زایی برای کارگران منطقه را نیز فراهم کرده است، ادامه داد: اگر می‌خواهیم از گلستان‌های گل محمدی به عنوان فرصتی برای جذب گردشگر استفاده کنیم باید در گام اول با همکاری رسانه‌ها این ظرفیت‌ها را معرفی کنیم.

وی یادآور شد: تعیین روزی به عنوان روز ملی گل و گلاب یک اتفاق بسیار خوب برای معرفی پتانسیل‌هایی است که در این زمینه در کشور و خراسان جنوبی داریم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعاون روستایی خرید توافقی گل محمدی را انجام می‌دهد، یادآور شد: برداشت ما بر این است که در سال‌های آتی اتفاقات شیرین‌تری در این حوزه رخ خواهد داد.

اکبری افزود: هر چه قدر تلاش کنیم که گل محمدی تبدیل به فرآورده شود، سودی بیشتر برای کشاورز و تولید کننده ما به همراه خواهد داشت.

کد خبر 6099320

دیگر خبرها

  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی