Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان‌زاده از افزایش شمار مبتلایان کرونا ویروس به ۷۴ نفر در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم تا در ایام عید نوروز به دید و بازدید خانواده‌ها به‌ویژه پدربزرگ و مادربزرگ‌ها نروند.

«شکرالله سلمان‌زاده» امروز (پنج شنبه ۲۹ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از مراجعه بیش از ۱۴ هزار بیمار تنفسی به بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای اسفند و آغاز چرخه شیوع کرونا ویروس تاکنون ۱۴ هزار و ۸۲۰ نفر به مراکز درمانی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مراجعه کردند که تست آزمایش ۷۴ بیمار مراجعه‌کننده مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان شمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان را ۷۴ نفر خواند و افزود: ۳۰ نفر در آبادان، ۲۸ نفر در خرمشهر و ۱۶ بیمار نیز در شادگان به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعدا ۱۹ نفر در بیمارستان طالقانی آبادان بستری و هفت نفر نیز جان خود را از دست دادند؛ همچنین تاکنون ۴۵ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 

وی خواستار عدم برگزاری برنامه‌های دید و بازدید در ایام نوروز از سوی شهروندان شد و تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا در این ایام به دید و بازدید نوروزی نروند و به‌ویژه به سالمندان مانند پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به‌هیچ عنوان در طی این مدت سر نزنند.

 

سلمان‌زاده اضافه کرد: افراد ناقل می‌توانند به سرعت و به راحتی سالمندان را در معرض خطر قرار دهند و این ویروس را هرچه سریع‌تر منتقل کنند.

 

وی از فرمانداران آبادان و خرمشهر خواست تا مبادی ورودی هر دو شهرستان به‌صورت جدی و شبانه‌روزی پایش و از ورود میهمانان نوروزی جلوگیری کنند و اذعان داشت: با توجه به حجم مسافرت‌های نوروزی به سمت جنوب کشور مبادی ورودی‌ این دو شهرستان باید همچنان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی پایش شود و از ورود میهمانان نوروزی به این منطقه جلوگیری کنند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین ثبت‌نام در سامانه سلامت salamat.gov.ir را بسیار ضروری عنوان کرد و ادامه داد: شهروندان با ثبت‌نام در این سامانه می‌تواند کمک بزرگی به کادر درمانی منطقه کنند.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه تاکنون فقط ۶ درصد از مردم منطقه در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که امیدواریم همه شهروندان در این سامانه ثبت‌نام کنند تا بتوانیم خدمات بهتری را به آنها ارائه دهیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس کرونا ویروس رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دید و بازدید نوروزی منطقه آزاد اروند دید و بازدید کرونا ویروس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر