Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:36:11 GMT

هشت هزار ماسک به تولید روزانه سپاه ایلام اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۶۶۸۹

هشت هزار ماسک به تولید روزانه سپاه ایلام اضافه شد

سردار جمال شاکرمی در این آیین گفت: این کارگاه های تولیدی که با ظرفیت بسیج سازندگی ایجاد شده است روزانه بخشی از نیاز استان به ماسک را تامین می کند.

وی اظهار داشت: پیش از این مقرر بود این کارگاه های تولیدی خیاطی در سال ۹۹ و برای تولید البسه یگان های سپاه و بسیج مورد بهره برداری قرار بگیرد اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم استان به ماسک، این کارگاه های خیاطی با خط تولید ماسک فعالیت خود را در واپسین روز از سال جاری آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هریک از این کارگاه ها هشت چرخ خیاطی و ۱۰ نفر نیرو دارد که در کنار این چرخ های خیاطی سایر تجهیزات و ملزومات یک کارگاه خیاطی نیز تعبیه شده است.

شاکرمی تاکید کرد: این ماسک ها برابر مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا قبل از توزیع در بازار مصرف از لحاظ شرایط بهداشتی و نزدیکی به استاندارهای مورد نظر وزارت بهداشت به تایید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی می رسد.

وی یادآور شد: این ماسک ها پس از تولید توسط اعضای بسیج سازندگی و تایید از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در بازار مصرف با قیمت مناسب در اختیار اتاق اصناف قرار می گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: با پایان یافتن موضوع کرونا خط تولید این کارگاه ها نیز تغییر می کند و این تولیدی ها اقدام به دوخت البسه مورد نیاز گردان های برادران و خواهران استان می کند و در کنار تامین لباس این گردان ها به دوخت چادر می پردازند و در صورت موافقت آموزش و پرورش لباس های فرم دانش آموزان نیز در این کارگاه های خیاطی تولید خواهد شد.

سپاه علاوه بر این کارگاه ها که امروز افتتاح شدند با مشارکت اتاق اصناف در دیگر کارگاه های تولیدی ساماندهی شده خود روزانه ۱۵ هزار ماسک مورد تایید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تولید و روانه بازار مصرف می کند.

تاکنون ۱۲۸ نفر در استان ایلام به ویروس کرونا مبتلا شده اند و هشت نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایلام ویروس کرونا ستاد پیشگیری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایلام ویروس کرونا ستاد پیشگیری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ایلام ویروس کرونا ستاد پیشگیری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام