Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:13:16 GMT

تب‌سنجی مسافران نوروزی در ورودی روستاهای شیروان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۶۷۵۱

تب‌سنجی مسافران نوروزی در ورودی روستاهای شیروان

موسی الرضا محزون، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به نگرانی روستاییان در خصوص ورود مهمانان نوروزی به روستاها، تیم های بهداشتی، غربالگری لازم را در مبادی ورودی روستاهای بخش مرکزی، قوشخانه و شهر زیارت با همکاری پایگاه های بسیج آغاز کرده اند.

وی گفت: تیم های بهداشتی مستقر در مبادی ورودی ها علاوه بر تب سنجی و ثبت کلیه اطلاعات مهمانان نوروزی، نسبت به کنترل و پیگیری موارد مشکوک تا پایان تعطیلات اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محزون افزود: پیوستن به پویش «در خانه بمانیم» تنها روزنه امید به سوی نابودی کرونا است و نادیده گرفتن هشدارها می‌تواند باعث ابتلای عزیزانمان به این ویروس شود.

فرماندار شیروان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تنها در یک روز سه هزار و ۵۷ نفر در ورودی های شیروان تست تب سنجی کرونا شدند که از این افراد ۱۷۷ نفر به مقصد شیروان سفر می کردند که ۲ نفر آنان مشکوک به کرونا تشخیص داده و به مراکز درمانی معرفی شدند.

امین رضا مراتی اظهار داشت: در شرایط فعلی، ورود این میزان مسافر به شیروان بحران زا است و می‌تواند باعث شیوع بیماری در شهرستان شود لذا انتظار آن است که شیروانی های مقیم در دیگر استانها سعی کنند از سفرهای غیرضرور به شیروان پرهیز کنند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان شمالی، پنجشنبه در واپسین روز سال ۹۸ به ۱۲۱ نفر و تعداد فوتی ها به ۱۳ نفر رسید که سهم شیروان از مبتلایان ۷ نفر بود.

اکنون ۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان شمالی شیروان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان شمالی شیروان بهداشت و سلامت ویروس کرونا خراسان شمالی شیروان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین جدی نگرفتن هشدارهای هواسناسی در این روزها باعث خسارات و گرفتاری‌های بسیاری در برخی از نقاط کشور شده است.

کد خبر 849070 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان خراسان جنوبی

دیگر خبرها

  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • افتتاح موزه عبرت در شیروان + فیلم