Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:10:33 GMT

دهیاران استان قزوین در نوروز در آمادگی هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۷۳۷۴

دهیاران استان قزوین در نوروز در آمادگی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، اکرم نجفی در این باره اظهار داشت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه‌های بارشی، دهیاران استان قزوین نوروز ۹۹ در روستاها آمادگی کامل و حضور مؤثری خواهند داشت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه‌های بارشی در بخش عمده‌ای از استان‌های نیمه غربی کشور و احتمال بروز سیلاب، آب گرفتگی معابر و بروز خسارات احتمالی، لازم است همه دهیاران ضمن آمادگی و حضور مداوم در روستاها، بازدید مستمر از نقاط بحرانی از منظر آسیب پذیری از سیلاب‌های احتمالی و رفع مشکلات فنی و نواقص شبکه جمع آوری و دفع آب‌های سطحی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تفاهم نامه بیمه اماکن مسکونی روستاییان در سطح استان قزوین منعقد شده و لازم است دهیارانی که تاکنون نسبت به ارسال اطلاعات منازل روستایی برای صدور بیمه نامه حوادث اقدام نکرده‌اند، در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها همچنین گفت: پوسترهای آموزشی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت دید و بازدید عید چاپ و آماده شده است و دهیاران می‌بایست نسبت به تحویل و نصب پوسترها در سطح روستاها اقدام کنند.

وی بیان کرد: ضد عفونی معابر، ممنوعیت برگزاری مراسم مختلف، محدود کردن فعالیت‌های آرایشگاه‌ها، توجیه کسبه و نانوایی‌ها برای رعایت مسائل بهداشتی، توزیع محلول‌های ضدعفونی در سطح روستا، قراردادن محلول‌های ضدعفونی در دفتر دهیاری و اماکن عمومی و اطلاع رسانی مستمر به روستاییان از طریق فضای مجازی از دیگر اقدامات دهیاران در مقابله با ویروس کرونا محسوب می‌شود.

نجفی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی تمامی هموطنان و تلاش دست اندر کاران در شکست ویروس کرونا موفق شویم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین امور روستایی روابط عمومی فضای مجازی نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی شورا‌ها باحضور استاندار  از ۱۲ دهیار، ۱۲ شورا و ۹ شهردار نمونه استان درمراسم روزملی شوراها و جشنواره استانی شهریار قدردانی شد.
علی محمدی مدیرکل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری استان انتخاب شهرداران و شورا‌های نمونه را درسه شاخصه پاسخگویی و درگاه‌های ارتباطی با مردم، ارزیابی عملکرد و بازرسی عنوان کرد وگفت: برخی شهرداری‌ها ازجمله شهرداری شهرکرد با موفقیت درسه شاخصه به طور همزمان شهرداری برتر استان برتر شد.
زاهدی مدیرکل دفتر امورروستایی وشورا‌های استانداری استان هم تعامل دوسویه، اقدامات عمرانی و توسعه روستا‌ها دربخش‌های مختلف را از مهمترین شاخص‌های انتخاب ۱۲ دهیاری نمونه دراستان دانست.
استاندار چهارمحال وبختیاری هم ثمره تعامل شورا‌های استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری حل مشکلات استان، دو سفر رئیس جمهور در ۲ سال متوالی با دستاورد‌های بزرگ درتأمین آب شرب پایدار، توسعه راه‌ها و کشت گلخانه‌ای دربخش کشاورزی دانست.
غلامعلی حیدری مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معارضات اجتماعی را مهمترین راهبرد شورا‌های شهری وروستایی برای توسعه استان درسال جاری برشمرد.
منتخب مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار وکوهرنگ درمجلس دوازدهم هم مبدا توسعه را روستا دانست و گفت: می‌توان با ابتکار عمل وفرهنگ سازی مشارکت مردم بویژه روستائیان را درهمه طرح‌های توسعه‌ای کلید زد ونتیجه آن قطعاً به توسعه همه جانبه منجر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب