Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:08:22 GMT

اکران تبلیغات شهری نوروزی با مضامین پیام‌های کرونایی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۷۶۵۱

اکران تبلیغات شهری نوروزی با مضامین پیام‌های کرونایی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تبلیغات نوروزی شعارهای و پیام‌های بهداشتی نیز گنجانده شده است گفت: به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبت‌های مذهبی و رویدادهای ملی در نوروز نیز توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.

مهدی کلانترزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اقدامات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهرداری در نوروز ۹۹ اظهار کرد: نوروز امسال تحت‌الشعاع شیوع کرونا در کشور قرار دارد و به همین خاطر اکثر ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر به این کار اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اذعان به اینکه با این حال در امور تبلیغاتی تلاش شده جنبه شادی و نشاط و آغاز سال جدید در نظر گرفته شود تصریح کرد: به همین خاطر شعارهای ویژه‌ای برای تبلیغات نوروز ۹۹ در نظر گرفته شده است که از آن جمله «قم شهر با صفا و مردم باخدا، قم رود زندگی جاری، شور بندگی سرشار، می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار» است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تبلیغات نوروزی شعارهای و پیام‌های بهداشتی نیز گنجانده شده است افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبت‌های ملی مذهبی در نوروز نیز مد نظر قرار داشته است.

وی اظهار کرد: فضاسازی شهر قم در روز اول سال ۱۳۹۹ با توجه به شهادت امام موسی کاظم(ع) با ترکیب فضای سیاه پوشی و گرامیداشت تحویل سال جدید صورت خواهد گرفت.

کلانترزاده افزود: در مناسبت‌های دیگر خصوصاً عید مبعث و نیمه شعبان نیز تبلیغات ویژه شهری در دستور کار قرار دارد و این تبلیغات با محوریت شعارهای مهدوی همچون «زکوی یار می‌آید، نسیم باد نوروزی، بهار می‌رسد اما بهار من تو کجایی» خواهد بود.

وی بیان کرد: در مجموع بیش از هزار مترمربع بنر و تبلیغات شهری در قالب‌های پرتابل، عرشه پل، استند و… به مناسبت نوروز اکران خواهد شد.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: نوروز تبلیغات قم ارتباطات اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر

فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت امام امت به میهن و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به هم‌وطنان عزیز و تمامی حق‌طلبان در سراسر گیتی تبریک عرض نموده، از درگاه حق‌تعالی برای روح مطهر امام راحل و شهدای گران‌قدر این انقلاب علو درجات را مسألت دارم. ناطقان: فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه در پیامی به شرح زیر ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت:

به جوش آمده است خون درون رگ گیاه...


بهمنی دیگر و فجرِ انقلابی دیگر از راه رسیده است و این فرصت خجسته‌ای است برای مرور و گرامی‌داشت خاطره قهرمانی‌های یک ملت؛ ملتی بزرگ که شجاعانه و بالغانه آزادی را انتخاب کردند و خودرأیی و استبداد را شایسته خویش ندانستند.

بی شک خاطره این قهرمانی‌ها تا همیشه الهام‌بخش ما در حفظ عزت و آزادی و استقلالمان خواهد بود.

فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت امام امت به میهن و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به هم‌وطنان عزیز و تمامی حق‌طلبان در سراسر گیتی تبریک عرض نموده، از درگاه حق‌تعالی برای روح مطهر امام راحل و شهدای گران‌قدر این انقلاب علو درجات را مسألت دارم.

امید که همه ما امانت‌دارانی شایسته برای این امانت بزرگ و ارزنده باشیم. ان‌شاءاله.


فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

دیگر خبرها

  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران