Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:12:06 GMT

دسترسی مصدومین سلاح های شیمیایی به دارو تسریع شود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۷۶۹۱

دسترسی مصدومین سلاح های شیمیایی به دارو تسریع شود

علیرضا کاظمی ابدی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان منع سلاح های شیمیایی در هلند، روز ۲۹ اسفند ماه با ارسال یادداشتی به مدیرکل این سازمان، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان از جمله در کشورمان و همچنین درگذشت تعدادی از جانبازان سلاح های شیمیایی کشورمان به دلیل ابتلا به این ویروس، تاکید کرد که اعمال تحریم های یک جانبه از سوی آمریکا باعث شده است تا دسترسی جانبازان شیمیایی به دارو و درمان مورد نیاز با محدودیت و مشکلات جدی روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار تسریع در تلاشهای مدیرکل سازمان برای کمک به  دسترسی مصدومین سلاح های شیمیایی به دارو، درمان و تجهیزات پزشکی لازم شد.  
بیش از هفتاد هزار مصدوم و جانباز سلاحهای شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران که از بیماری های تنفسی رنج می برند بدلیل موانع و مشکلات ناشی از تحریم های غیر انسانی از دسترسی به دارو و درمان های لازم محروم هستند.

برچسب‌ها سلاح شیمیایی پروندهٔ خبری رایزنی های دیپلماتیک ایران برای مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلاح شیمیایی هلند آمریکا سلاح شیمیایی سلاح های شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است