Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز جمعه در پیام نوروزی خود خطاب به مردم و مسوولان آذربایجان‌غربی افزود: از جمله این شاخص‌ها می‌توان به آسفالت راه‌های روستایی، سرانه آموزشی و ورزشی و نرخ سواد در استان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین طی سال جاری، تکمیل طرح‌های عمرانی با اهتمام دولت تدبیر و امید و همراهی مردم در دستور کار مسوولان آذربایجان‌غربی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امیدواریم امسال با همت دولت و مدیران در استان و همچنین همراهی مردم سالی متمایزتر از سال ۱۳۹۸ برای آذربایجان‌غربی باشد.

وی با تبریک حلول سال نو و بهار به‌عنوان نشانه قدرت بی‌نهایت الهی به مردم آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی سال ۱۳۹۸ اتفاق‌های ناگوار زیادی را در کشور شاهد بودیم که وقوع سیل در ۲۵ استان در ایام آغازین سال، حوادث آبان‌ماه، تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان و مشکلات اقتصادی مردم، سقوط هواپیمای مسافری، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم تروریستی آمریکا، وقوع زلزله در قطور طی هفته‌های پایانی سال و همچنین شیوع ویروس کرونا از جمله آنها بود.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با وجود اینکه سال گذشته، برای کشور و استان بسیار ناگوار بود، ولی با تلاش مسوولان استانی و تدابیر دولت، شاخص‌های توسعه آذربایجان‌غربی رشد بسیار خوبی داشت و اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه رقم خورد.

شهریاری گفت: رشد قابل توجه سرمایه‌گذاری، افزایش صادرات از استان به نقاط مختلف دنیا، کاهش نرخ بیکاری و کسب رتبه برتر فضای کسب و کار در سه فصل پیاپی از جلمه مهمترین دستاوردهای آذربایجان‌غربی در سال ۱۳۹۸ بود.

وی افزود:  مهمترین برنامه ما در اوایل سال جاری، مبارزه با شیوع کرونا و تلاش برای کنترل آن است تا از تداوم جولان این ویروس در ماه‌های طولانی جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: در روزهای ابتدایی شیوع این بیماری مشکلات زیادی در آذربایجان‌غربی از نظر کمبود تجهیزات وجود داشت ولی این امر مدیریت شد و شرایط کادر درمانی به عنوان جهادگران سلامت بهتر شده و در صدد فراهم‌کردن نیازهای آنان قرار داریم.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار امیدواری کرد که طی روزهای آینده تجهیزات بیشتری در اختیار این نیروها قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، سال ۱۳۹۸ در آذربایجان‌غربی و استان موسوم به دروازه ایران به سمت اروپا در حالی سپری شد که حرکت رو به جلو در مسیر توسعه همه جانبه این استان مشهود بود و مسیر پیشرفت با تدبیر و برنامه‌ریزی دولتمردان به ویژه نماینده عالی دولت در این استان برای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته ریل‌گذاری شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید دولت محمدمهدی شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید دولت محمدمهدی شهریاری محمدمهدی شهریاری آمریکا آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید دولت محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی سال ۱۳۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان امروز در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان، با اشاره به اینکه دیپلماسی فعال منطقه‌ای و ارتباط با همسایگان از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است، افزود: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با چند کشور، در حوزه دیپلماسی فعال منطقه‌ای از استان‌های پیشرو بوده و در دولت سیزدهم توانسته ارتباطات خوبی با کشور‌های همسایه در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد کند.
 
وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم آذربایجان غربی در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: همسایگی با سه کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدور‌های اصلی از جمله شرق و غرب و غرب، جاده ابریشم، وجود مرز رسمی فعال با ترکیه و دسترسی به اروپا از طریق این کشور و زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله سه فرودگاه و خطوط ریلی، موجب شده آذربایجان‌غربی نقش فعالی در دیپلماسی منطقه ایفا کند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ظرفیت‌های بازگشایی مرز تمرچین برای اعزام زائرین اربعین حسینی و استقبال زائران خارجی از این امر نیز اشاره کرده و افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار زائر خارجی از مرز تمرچین به کربلای معلی اعزام شدند که ۲ هزار نفر از این زائران، اهل کشور آذربایجان بودند و امسال نیز آذربایجان‌غربی آماده میزبانی از زائران خارجی است.

معتمدیان در پایان با اشاره به مشترکات فرهنگی تاریخی و مذهبی آذربایجان غربی با نخجوان، اضافه کرد: آماده افزایش روابط و گسترش تعاملات با نخجوان در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت