Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@17:19:02 GMT

پیام تبریک آیت الله جنتی به مردم

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۸۳۴۸

پیام تبریک آیت الله جنتی به مردم

آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، به مناسبت حلول سال ۱۳۹۹ پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، به مناسبت حلول سال ۱۳۹۹ پیامی صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

یا مُقلِّبَ القُلوبِ و الابَصارِ یا مُدبِّرَ اللَّیلِ و النَّهارِ

یا مُحوِّلَ الحَولِ و الاَحوالِ، حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال

حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت مقارن با ماه شریف و مبارک رجب المرجب را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شهادت جانسوز باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (ع) را نیز به رهروان آن حضرت و شیعیان جهان تسلیت عرض میکنم و امیدوارم بهار طبیعت با بهار جان‌ها همراه شود و سالی سرشار از معنویت، موفقیت و عزت پیش روی ایران اسلامی باشد.

سالی که گذشت؛ برگ دیگری از زندگی فردی و اجتماعی ما سپری شد و رویداد‌های ناگوار و رخداد‌های نیکوئی را برای ما به یادگار گذاشت.

در سال گذشته شاهد رخداد‌های مانند حضور مقتدرانه ملت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور بی‌نظیر آحاد مردم در تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان بودیم و از طرفی برخی حوادث تلخ از جمله ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای همراه ایشان توسط آمریکای جنایتکار، وقوع سیل و زلزله در برخی استان‌ها، اشتباه رخ داده در سقوط هواپیمای مسافربری و شیوع بیماری کرونا را شاهد بودیم که متأسفانه در این رخداد‌های تلخ، تعدادی از هموطنان عزیزمان را از دست دادیم.

بر خود لازم می‌دانم از خداوند متعال برای درگذشتگان حوادث سال گذشته طلب غفران واسعه و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت نموده و از زحمات مخلصانه مجاهدان راه خدا، مدافعان حرم، گروه‌های جهادی در راه کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و همچنین پزشکان و پرستارانی که برای بهبودی بیماران مبتلا به ویروس کرونا تلاش کردند و به درستی مدافعان سلامت مردم نام گرفته‌اند، تجلیل و از همه این عزیزان تشکر کنم.

امیدوارم در سال ۱۳۹۹ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «جهش تولید» نامگذاری شده است با لطف خداوند متعال، همت و تلاش همه مسئولین نظام، همکاری ملت غیور ایران اسلامی و با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی زمینه دستیابی به تمامی اهداف متعالی انقلاب اسلامی و استحکام درونی نظام فراهم شده و با مساعی مجدانه مسئولان در حل مشکلات معیشتی مردم و حمایت از تولید ملی شاهد اتفاقات خوب و سالی سرشار از شادی و آرامش باشیم.

احمدجنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه این هفته در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان برگزار می‌شود، باید از سوی مردم این ۲ حوزه انتخابیه جدی گرفته شود و انتخابات باید همانند مرحله اول با مشارکت پرشور مردم همراه باشد.

وی افزود: مردم باید همانگونه که در مرحله اول با شور و نشاط شرکت کنند و انتخاباتی از روی آگاهی و بررسی داشتند در این دوره با همان اهمیت مشارکت کنند و افراد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

حجت الاسلام اخوان صباغ تاکید کرد: اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به مرحله دوم دارد چرا که ۵۰ درصد افراد راه یافته به این مرحله با رأی مردم به مجلس می‌روند و نماینده مردم آن حوزه انتخابیه می‌شوند به همین دلیل هر چه مشارکت آگاهانه و پرشورتر باشد، افراد اصلح‌تری راهی خانه ملت می‌شوند و می‌توانند تأثیر مثبت‌تری بر شرایط قانونگذاری در کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6099422

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس