Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:09:19 GMT

دولت ژاپن ۲۳.۴ میلیون دلار به ایران کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۹۳۳۷

دولت ژاپن ۲۳.۴ میلیون دلار به ایران کمک می‌کند

سفیر ژاپن در ایران با انتشار پیامی در حساب اینساگرام خود گفت: دولت ژاپن تصمیم به اعطای کمک مالی حدود ۲۳.۴ میلیون دلار به ایران برای مقابله با ویروس کرونا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «میتسوگو سایتو»، سفیر ژاپن در ایران روز جمعه در حساب اینستاگرام خود نوشت: به مناسبت عید نوروز، یکی از باستانی‌ترین جشن های سال نو، بهترین ها را در این بهار برای شما آرزو دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ضمن قدردانی از حمایت همیشگی شما ملت بزرگ ایران، باید بگویم که خیلی خوشحالم که برای دومین سال در عید نوروز در کنار شما هستم.

 

سایتو اظهار کرد: با همراهی، همدلی و کمک شما مردم عزیز ایران، این مسیر را طی کرده ایم و امیدواریم در کنار هم ادامه دهیم و از این بابت از شما بسیار سپاس‌گذار هستیم.

 

سفیر ژاپن در ایران اضافه کرد: ضمن همدردی با شما مردم ایران بابت شرایطی که ویروس کرونا در کشور به وجود آورده است  برای مردم عزیز ایران سلامتی و عبور سریع از این بحران (بیماری) را آرزومندم.

 

وی در پایان نوشت: دولت ژاپن تصمیم به اعطای کمک مالی حدود ۲۳.۴ میلیون دلار به ایران برای مقابله با این ویروس گرفته است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران و ژاپن ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل

به گزارش صدای ایران از ایسنا، بنابر اعلام حسن علی بخشی، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این رابطه گفته است: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آب‌های سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران