Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافعان سلامت که این روزها شبانه‌روز برای نجات جان بیماران ایثارگری و فداکاری می‌کنند از مردم خواستند در ایام نوروز در خانه‌ها مانده و به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سال جدید آغاز شد و همه ایرانیان لحظه تحویل سال را در کنار خانواده جشن گرفتند و آغاز کردند.

سال 1398 با همه تلخی‌ها  و سختی‌هایش سپری شد و سال جدید می‌آید تا نویدبخش روزهای خوش و شاد برای تک‌تک مردم ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این روزها که دغدغه و نگرانی از بیماری کرونا همچون خوره بر جان همگان افتاده و روح را آهسته می‌خورد و می‌تراشد، هستند عده‌ای که عاشقانه در کنار  همه دلبستگی ها تنها به ایثار می‌اندیشند و به نجات جان انسان‌ها.

مدافعان سلامت که روزها و شب‌ها است خواب را بر چشمان خود حرام کرده تا از سلامت جامعه ایرانی پاسداری و حفظ و حراست کنند لحظات تحویل سال را بر بالین بیماران سپری کردند تا مرهمی باشند بر درد این روزهای بیماران کرونایی.

کادر پزشکی و درمانی این روزها با شعار« من سرکار می‌مانم برای تو، تو در خانه بمان برای من» از مردم خواستند نوروز را در خانه‌ها مانده و به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

در کنار پرستاران جان‌برکفان اورژانس و هلال‌احمر نیز لحظات تحویل سال را در محل کارهایشان بودند تا در اسرع وقت به حادثه دیدگان کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت نوروز بیماران خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه بهترین شرکت‌کننده و نشان آبی آسمانی فیاپ از جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان به مهدی آشنا عکاس ایرانی رسید.

جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان از ۲۶ مارچ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که دارای مجوز (پاتروناژ) فدراسیون هنر بین‌المللی فیاپ است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۸ با تصویب قطعنامه‌ای روز ۲۱ مارس را با عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی «نوروز» به تصویب رساند و در تقویم خود جای داد. از این پس نوروز به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخته شد.

در اطلاعیه دفتر روابط عمومی مجمع عمومی سازمان ملل آمده‌است که امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در ایران، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، سایر کشورهای آسیای میانه و قفقاز، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، در منطقه بالکان، آلبانی و مقدونیه، حوزه دریای سیاه و خاورمیانه آغاز فصل بهار را با سنت باستانی عید نوروز که تاکیدی است بر زندگی در هماهنگی و تعادل با طبیعت، جشن می‌گیرند.

جشنواره بین المللی عکس «نوروز» نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

کد خبر 6091942 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟