Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:26:54 GMT

انگلیس واکسن کرونا را روی انسان ها آزمایش می کند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۹۸۱۷

انگلیس واکسن کرونا را روی انسان ها آزمایش می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، محققان انگلیسی تصمیم دارند در ماه های آینده واکسنی برای ویروس کرونا بسازند.

 در همین راستا گروهی از محققان دانشگاه آکسفورد به رهبری پروفسور سارا گیلبرت تصمیم دارند ماه آینده میلادی  یک واکسن احتمالی برای ویروس کرونا را روی انسان ها آزمایش کنند.

اگر این آزمایش موفقیت آمیز باشد، آزمایش بزرگتری انجام می شود تا تاثیرگذاری واکسن در مقابله با  ویروس بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آزمایش این واکسن روی حیوانات نیز از هفته آینده در «آزمایشگاه بهداشت عمومی انگلیس»(PHE) واقع در پورتون داون آغاز می شود.

به طور نرمال،  آزمایش واکسن  باید روی حیوانات تکمیل شود و پس از آن آزمایش روی انسان ها آغاز می شود.  اما از آنجا که واکسن های مشابه در آزمایش هایی روی بیماری های دیگر موفق بوده اند،  فعالیت برای تولید این واکسن نیز سرعت گرفته است.

پروفسور آدریان هیل مدیر انستیتو جنر در آکسفورد می گوید: می دانیم که هرچه سریع تر به یک واکسن نیاز داریم. این شرایط نرمالی نیست. ما  تمام استانداردهای ایمنی آزمایش را رعایت می کنیم، اما به محض اینکه یک واکسن کارآمد بسازیم، تلاش برای نجات جان انسان ها سرعت می گیرد. 

کد خبر 4882967 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن ویروس کرونا انگلیس ویروس کرونا فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی تولید ایالات متحده آمریکا اینترنت فناوری فضایی موبایل نوآوری گوگل واکسن دارو انسان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد