Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:40:04 GMT

نوروز سینما را به خانه بیاورید

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۰۹۶۷

نوروز سینما را به خانه بیاورید

مدیر امور سینمایی حوزه هنری در استان کرمانشاه روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در این پویش موسسه بهمن سبز دارای بزرگترین زنجیره سینمایی کشور در اقدامی هماهنگ در سردر سینماهای خود مخاطبان را به خانه نشینی و تماشای فیلم از طریق سامانه فیلم گردی، دعوت کرده است تا از این طریق زنجیره انتقال ویروس کرونا را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد کنجوری افزود: علاقه مندان می توانند برای دریافت اشتراک رایگان و دیدن فیلم ها به وبسایت فیلم گردی به نشانی filmgardi.com مراجعه کنند.

وی به تعطیلی سینماها در ماه پایانی سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: این تعطیلی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به سینما آزادی خسارت وارد کرده است اما سلامت همشهریان برای ما در اولویت قرار دارد.

کنجوری در بخش دیگری از صحبت های خود به تشریح اقدامات امور سینمایی استان کرمانشاه در سال گذشته پرداخت و افزود: بسیاری از سینماهای کشور با چند سالن میلیاردی شدند اما سینما آزادی کرمانشاه تنها سینمایی در غرب کشور است که توانست در سال ۹۸ به یک میلیارد تومان فروش دست پیدا کند.

وی از افزایش ۳۷ درصدی مخاطب در سینما آزادی خبر داد و افزود: پرفروش‌ترین فیلم امسال «مطرب» بود که ۱۶۰ میلیون تومان فروش داشت.
کنجوری به جشنواره فیلم فجر نیز اشاره کرد و گفت: ۱۴ فیلم «مردن در آب مطهر، سینما شهر قصه، بی‌صدا حلزون،خون شد، ابر بارانش گرفت، درخت گردو، آبادان یازده ۶۰، تومان، پدران، خروج، شنای پروانه، پوست، تعارض و عامه‌پسند» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و هفتمین جشنواره فجر کرمانشاه طی هفت روز در ۲ سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه به اکران درآمد.
وی با بیان اینکه بهای بلیت سینما ۱۰ هزار تومان بود، گفت: طی این مدت سینما آزادی با اکران ۱۳ عنوان فیلم با استقبال یک‌ هزار و ۹۱۳ نفر، ۱۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان فروش داشت.
این مسوول پرفروش‌ترین فیلمی که در سینما آزادی اکران شد را به مبلغ ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان از آن «درخت گردو» دانست و گفت: ۳۷۸ نفر در سینما آزادی به تماشای این فیلم نشستند.
کنجوری «شنای پروانه» با ۳۵۸ نفر مخاطب و فروش سه میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و «خروج» با ۳۲۹ مخاطب و فروش سه میلیون و ۲۹۰ هزار تومان را در رده‌های دوم و سوم از لحاظ فروش اعلام کرد و افزود: کم‌فروش‌ترین فیلم نیز به مبلغ ۱۶۰ هزار تومان با ۱۶ نفر مخاطب به فیلم «پدران» اختصاص یافت.
وی با اشاره با ساخت پردیس سینمایی پیروزی افزود: این سینما که متعلق به حوزه هنری بوده اکنون زمینی خالی است که کلنگ احداث آن سال ۱۳۹۹ خورده می‌شود.
وی اظهار کرد: این پردیس قرار است در هشت طبقه در قالب یک مال تجاری فرهنگی احداث و با هفت سالن سینما که طبقه آخر سالن روباز چهار فصل است تا پایان ۱۴۰۰ آماده بهره برداری شود.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه افزود: سیاست سینما به سمت ایجاد پردیس‌های کوچک است که با سلیقه مخاطب همخوانی بیشتری دارد.
کنجوری افزود: سینما آزادی نیز با یک سالن ۵۰۰ نفره که داشت در طرح تحول عمرانی و به‌سازی موسسه بهمن سبز در حال تبدیل به سه سالن مجهز و مدرن ۲۰ نفره وی آی پی است.
کنجوری، وجود سینما در شهرستان‌های استان کرمانشاه را ضروری دانست و افزود: حوزه هنری و موسسه «بهمن سبز» با حمایت و همراهی مدیران استان، این آمادگی را دارد تا اماکن بلااستفاده در شهرستان‌ها را تبدیل به سینما کند.‌ 

برچسب‌ها ویروس کرونا سهم_من_در_مهارکرونا کرمانشاه اکران فیلم پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه اکران فیلم ویروس کرونا کرمانشاه اکران فیلم سینما آزادی هزار تومان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!

ایتنا - کارشناسان می‌گوید در صورت داغ شدن بیش از حد گوشی، نباید از آن استفاده کرد زیرا احتمال آتش گرفتن یا حتی انفجار آن وجود دارد. اما چگونه می‌توان در مدت زمانی اندک دمای گوشی را کاهش داد؟
افزایش شدید دمای تلفن‌های همراه هوشمند می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. استفاده طولانی مدت، اجرای نرم‌افزارها یا بازی‌های سنگین، شارژ کردن مداوم دستگاه و حتی قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب از جمله عواملی هستند که می‌توانند منجر به افزایش دمای گوشی شوند.

کارشناسان می‌گویند اگر گوشی بیش از حد داغ شود و کاربر متوجه این موضوع نشود، امکان آتش گرفتن یا حتی انفجار باتری آن وجود خواهد داشت.

افزایش طولانی مدت دمای گوشی می‌تواند به قطعات سخت‌افزاری از جمله پردازنده، باتری و سایر اجزای حساس آسیب جدی وارد کند. در شرایط بحرانی، حتی احتمال ترکیدن یا آتش گرفتن باتری گوشی وجود دارد.

براساس توصیه‌های کارشناسان، کاربران باید برای پیشگیری از درگیر شدن بیش از حد پردازنده، نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس را ببندند، گوشی را هنگام اجرای کارهای سنگین از قاب محافظ دربیاورند، و حین شارژ گوشی را به شبکه‌های بی‌سیم یا بلوتوث متصل نکنند.

آنها همچنین توصیه می‌کنند برای شارژ کردن باتری، از شارژرهای اصلی و استاندارد شرکت سازنده گوشی استفاده شود و از محصولات ارزان‌قیمت شرکت‌های ناشناخته که استانداردهای لازم را ندارند، پرهیز شود.

شارژ کردن باتری در بازه ۲۰ تا ۸۰ درصد، بهترین راه برای جلوگیری از گرم شدن گوشی است. در این بازه که بازه سلامت باتری نامیده می‌شود، باتری گرمای کمتری تولید می‌کند.

همچنین توصیه می‌شود کاربران از به‌روزرسانی گوشی‌های خود غافل نشوند، زیرا بسیاری از این به‌روزرسانی‌ها با هدف رفع ایرادات گرمایی دستگاه ارائه می‌شوند.

در نهایت کارشناسان تأکید می‌کنند اگر با وجود رعایت تمام نکات، گوشی همچنان بیش از حد داغ می‌شود، کاربر باید فورا آن را خاموش کرده و از بکارگیری آن خودداری کند تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • بنویسید تا به دست بیاورید
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ