Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روند صعودی شیوع ویروس کرونا در آمریکا مشکلات بسیاری را برای این کشور به وجود آورده و نگرانی مردم این کشور را به همراه داشته است. تاریخ انتشار: 13:52 - 01 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۵۵۳

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ مقامات بهداشتی آمریکا گزارش دادند که با ابتلای ۵۷۷ نفر دیگر به ویروس کرونا، شمار مبتلایان در این کشور به ۱۴ هزار و ۳۶۶ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جان باختن ۱۰ نفر، شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۲۱۷ نفر رسیده است.

همزمان با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، فرماندار ایالت کالیفرنیا دستور قرنطینه این ایالت را صادر کرد و از مردم خواست تا در منازل خود بمانند.

علاوه بر این فرماندار نیویورک نیز از ناتوانی برای مبارزه با ویروس کرونا در این ایالت خبر داده و می‌گوید که نیویورک به تنهایی قادر به مقابله با ویروس کرونا نخواهد بود.

در همین حال «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا نشست گروه ۷ را که قرار بود در «کمپ دیوید» برگزار شود، لغو کرد.

بیشتر بخوانید:

افزایش شمار مبتلایان و انتقاد از عملکرد ترامپ افزایش شمار قربانیان و مبتلایان و شیوع ویروس در ۵۰ ایالت

ترامپ علاوه بر این با «امانوئل مکرون»، همتای فرانسوی خود، به صورت تلفنی درباره شیوع ویروس کرونا رایزنی کرده است.

گزارش رسانه‌ها و همچنین نظرسنجی‌های انجام شده در این کشور حاکی از نگرانی گسترده در میان مردم این کشور درباره شیوع ویروس کرونا است.

علاوه بر این گفته می‌شود که بیمارستان‌های آمریکا درباره شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی کرده و آمادگی کامل برای مقابله با آن را ندارند. بسیاری از مقامات آمریکایی از جمله «برنی سندرز»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به این موضوع اذعان کرده اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا در آمریکا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا شیوع ویروس کرونا کرونا در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903400

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر