Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:57:19 GMT

کشف ۳ میلیارد ژل های ضدعفونی کننده در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۱۴۵۷

کشف ۳ میلیارد ژل های ضدعفونی کننده در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیانوش نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر روز چهارشنبه بیست و هشتم اسفند ماه مأموران گشت عملیات کلانتری هنگام گشت زنی در جاده مخصوص به خودروی ون سبز رنگی مشکوک می‌شوند و برای بررسی موضوع دستور ایست صادر می‌کنند.

وی افزود: راننده خودرو که پاسخ درستی به سوالات پلیسی نمی‌داد مأموران به بررسی داخل ون پرداختند و مشخص شد راننده همه صندلی‌ها را برداشته و در کف خودرو ژل های ضدعفونی کننده را جاساز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نظری با اشاره به اینکه از داخل خودرو ۹ هزار و ۱۲۰ عدد ژل ضد عفونی کننده که مجوز توزیع نداشت کشف شد، گفت: متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

کلانتر محله چیتگر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 4883111

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج ضدعفونی ویروس کرونا احتکار ویروس کرونا شهرداری تهران نوروز وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهر تهران ضدعفونی آموزش مکمل احتکار نیروی انتظامی دستگیری سارق حوادث چهارشنبه سوری بهشت زهرا س ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور