Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@13:10:29 GMT

استقرار پست های پایش در ۴۲۰ نقطه کشور پیش بینی شده است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۲۰۷۸

استقرار پست های پایش در ۴۲۰ نقطه کشور پیش بینی شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش از ضدعفونی معابر ۲۶۲ شهر کشور خبر داد و گفت: استقرار پست های پایش و کنترل بیمار در نقاط مختلف شهرهای بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» که هم اکنون به منظور بازدید از مراحل کار و اقدامات یگان‌های نزاجا در مقابله با شیوع کرونا در قم حضور دارد، با اشاره به برگزاری رزمایش لبیک یا امام خامنه ای ۹۸ از سوی نیروی زمینی ارتش، گفت: رزمایشی که در حال برگزاری است در راستای اجرای اوامر فرمانده معظم کل قوا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه پیش از برگزاری این رزمایش نیروی زمینی ارتش اقداماتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا داشته است، ادامه داد: با برگزاری این رزمایش فعالیت های نیروی زمینی ارتش برای مقابله با ویروس کرونا ساماندهی و برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از تجهیزات جدید و ابداعی استفاده شده است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در برگزاری این رزمایش ۵ اقدام خاص در حال انجام شدن است، اولین اقدام را کنترل و پایش در گلوگاه های ورودی برخی از استان های کشور عنوان کرد و گفت: پرسنل نیروی زمینی ارتش در گلوگاه های استان های هدف (قم و گیلان) و برخی از استان های که استانداران آنها در خواست کرده اند (اصفهان، شیراز، خوزستان، کرمانشاه، خراسان رضوی، خراسان جنوبی) مستقر شده اند و به پایش و کنترل اقدام می کنند و خودروهایی که وارد این شهر می شوند نیز ضد عفونی می‌کنند.


وی عنوان کرد: کادر پزشکی نیروی زمینی در مبادی ورودی این استانها حضور دارند و اگر فرد مشکوکی مشاهده شود با هماهنگی خانواده، آن فرد به اولین مرکز بهداشی و درمانی اعزام می شود.


فرمانده نیروی زمینی ارتش دومین اقدام این نیرو برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا را ضد عفونی شهرها عنوان کرد و اظهار داشت: در حدود ۲۶۲ شهر کشور نیروی زمینی به ضدعفونی معابر و شهرها اقدم می کند که این کار به صورت مداوم و در بازه زمانی مشخص انجام می شود.


وی ادامه داد: اقدام سوم نیروی زمینی در این رزمایش استقرار پست های پایش و کنترل بیمار در نقاط مختلف شهرهای بزرگ است به طور نمونه در استان قم در ۳۰ نقطه مستقر شده ایم و در مجموع در کل کشور ۴۲۰ نقطه را برای این کار پیش بینی کرده ایم.


امیر سرتیپ حیدری اظهار داشت: در این رزمایش علیرغم اینکه برخی از بیمارستان نیروی زمینی که برای درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شده پیش بینی ایجاد ۲۸  بیمارستان صحرایی نیز انجام شده است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: اولین بیمارستان صحرایی در قم ایجاد شده که ۵۰۰ تختخواب نیز برای این بیمارستان پیش بینی شده است.


امیر سرتیپ حیدری درباره زمان برگزاری این رزمایش گفت: تا زمانی که این ویروس ریشه کن نشود این رزمایش ادامه خواهد داشت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر حیدری ویروس کرونا کرونا فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزاری این رزمایش ویروس کرونا شیوع بیشتر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی و پژوهشی این نیرو اذعان داشت: پیشرفت علمی و نظامی ایران بویژه در عرصه علوم پدافندی واقعیتی غیر قابل انکار است و اگر در زمینه پیشرفت علمی لحظه‌ای توقف داشته باشیم آینده و سرنوشت کشور و نظام اسلامی‌مان دچار چالش می‌شود و قطعا به سرنوشت برخی از کشورها دچار می‌شویم که توان دفاع در برابر متجاوز را ندارند.

بنابر روایت ایسنا، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه پیشرفت علمی در تمامی عرصه‌ها موجب مقبولیت یک کشور در عرصه جهانی و معادلات منطقه‌ای می‌شود، بیان داشت: تکیه بر دانش بومی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه موجب تغییرات اساسی و بنیادی در مجموعه نیروی پدافند هوایی شده و روز به روز بر اقتدار و افزایش توانمندی این نیرو اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گزینش نیروی انسانی متخصص، فنی و کارآمد همواره در اولویت اول این نیرو است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی زبده، با ذکاوت و با بصیرت موجب ارتقا دستاوردهای خطیر و قابل توجهی در بطن نیروی مقتدر پدافند شده که باید این گنجینه ارزشمند را ارج دانست.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، گفت: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌کشی آشکار اسرائیل خیانت به بشریت است‌.

امیرسرتیپ صباحی فرد افزود: با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم و به هیچ تهدیدی توجه نمی‌کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903995

دیگر خبرها

  • عملیات پیچیده حمله به H۳ هنوز در جهان تدریس می‌شود
  • واحدی: همه نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است