Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس در پیام نوروزی سال ۱۳۹۹ ضمن تبریک این عید فرخنده به تمامی مردم شریف استان گلستان، گفت: تلاش ما افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، افزایش جذب سرمایه گذاری و عملیاتی ساختن پروژه های بزرگ استان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «هادی حق شناس» در پیام نوروزی سال ۱۳۹۹ گفت: سال ۹۸ با اتفاقات فراوانی همراه بود، ابتدای آن با سیل برای مردم استان بود و در انتها با ویروس کرونا همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان افزود: به همه خانواده هایی که در جریان شیوع  ویروس کرونا عزیزان خود را از دست دادند تسلیت می گویم و باید به دونکته در خصوص این ویروس اشاره کنم نخست آنکه در خلال زندگی صنعتی خانه نشینی اجباری بواسطه ویروس کرونا باعث دور هم جمع شدن خانواده ها شد تا در ایام نوروز بیش از پیش قدر یکدیگر را بدانیم .

 

وی ادامه داد: همیشه این پرسش مطرح بوده که علم بهتر است یا ثروت و با شیوع ویروس کرونا بار دیگر ثابت شد که تمام ثروتمندان و صاحبان قدرت، چشم به دست دانشمندان و دانشگاه ها دوخته اند تا شاید با کشف واکسن یا داروی آن، گره از کار خلق بگشایند.

 

حق شناس یکی از نکات ارزشمند سال ۹۸ را جبران خسارات سیل در بخش های مختلف کشاورزی, مسکونی و زیرساختی دانست و افزود: بخش عمده ای از اقدامات مرتبط با سیل انجام شده و از تمام مدیران و دست اندرکاران به دلیل همراهی در مسیر بازسازی سیل تشکر می کنم.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از مدیران خدمتگزار در زمینه سیل امروز در بین ما نیستند، گفت: صددرصد واحدهای مسکونی قابل بازسازی عقد قرارداد شده اند، ۹۶ درصد آن در مرحله پی کنی، ۸۰ درصد در مرحله سقف قرار دارند، تا کنون ۵۰ درصد واحد ها با صاحبان شان تحویل داده شده و مابقی طی بهار ۹۹ تحویل داده خواهد شد.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه سال ۹۸ با تمام فراز و فرودها پایان یافته و به سال ۹۹ امیدوار هستیم، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا توجه ویژه ای به کادر درمانی استان داریم و از آنها حمایت خواهیم کرد و در عین حال قدردان زحمات تک تک پزشکان، پرستاران و کادر درمانی استان هستم.

 

حق شناس یادآور شد: از کادر درمانی استان که علی رغم مطالبات کاری با جدیت به ارایه خدمت می پردازند تقدیر می کنم و امیدوارم در سال جاری بتوانیم بخشی از زحمات آنها را جبران نماییم.

 

وی گفت: تلاش ما افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، افزایش جذب سرمایه گذاری و عملیاتی ساختن پروژه های بزرگ استان همچون منطقه آزاد اینچه برون، ساخت سدهای استان و تکمیل سد نرماب، احداث راه آهن اینچه برون به گنبد کاووس و ساخت بیمارستان های گمیشان، رامیان و مراوه تپه در سال جاری است.

 

استاندار گلستان توجه به پروژه های درمانی را یکی از اولویت های اساسی استان دانست و گفت: بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان برای ساخت یا تجهیز واحدهای درمانی استان در سال ۹۹ تخصیص یافته است.

 

حق شناس در پایان سال پرخیر و برکتی را برای همه مردم استان آرزو کرد و یادآور شد: در طول سال گزارش اقدامات اجرایی به مرور به مردم عزیز  استان ارائه خواهد شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: هادی حق شناس پیام نوروزی استاندار گلستان درمانی استان ویروس کرونا حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • لزوم سریع تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد