Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@23:55:05 GMT

سرمربی تیم ملی والیبال پیام فرستاد + عکس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۲۴۶۷

سرمربی تیم ملی والیبال پیام فرستاد + عکس

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پیامی عید نوروز را تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به مناسبت عید نوروز، پیامی را منتشر کرد.

پیام ایگور کولاکوویچ به شرح زیر است:

سال نو را به همه ایرانیان در سراسر جهان، به ویژه به خانواده بزرگ والیبال و هوادارانی که همیشه ما را حمایت می‌کنند، تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پزشکان، پرستاران و همه کسانی که برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم و فداکاری آن‌ها ستودنی است.
در این زمان بحرانی که زندگی همه در سرتاسر جهان تهدید می‌شود، بیایید یک تیم بزرگ باشیم و همگی در تمام دنیا، کنار هم بمانیم؛ مسئولیت‌پذیر باشیم و در خانه‌های خودمان بمانیم.
وقتی این بیماری همه‌گیر شیطانی را شکست دهیم، باید برای پیروزی‌ها در المپیک بجنگیم.
بار دیگر بهترین‌ها را به همراه سلامتی و شادی بسیار در سال نو برای شما آرزو می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم ملی والیبال ایران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی توانسته با تعداد زیادی از بازیکنان جوان به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کند. بعد از برد ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال برای فوتسالیست‌های ایران پیامی را صادر کرد.

قلعه‌نویی در این پیام ویدئویی ضمن تبریک بابت برد ایران مقابل ازبکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: «تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارید.»

او افزود: «نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش شما در حال شکل‌گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین قدم‌های استوارتان با جام به وطن برمی‌گردید. یاعلی.»

گفتنی است؛ تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه(فردا) در فینال جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رودو برای قهرمانی در قاره کهن تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹