Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@00:30:10 GMT

دستگیری عوامل تیر اندازی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۲۴۹۹

دستگیری عوامل تیر اندازی در کرمانشاه

رکنا: جانشین انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در بلوار آزادگان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «جمال سلمانی» در خصوص این خبر اظهار داشت:در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی در بلوار آزادگان این شهرستان کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری 21 جهت بررسی موضوع به محل اعزام گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان اظهار داشت: ماموران با حضور در محل و انجام کار اطلاعاتی و شناسایی خودرو عاملین تیراندازی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان را دستگیر و از آنها یک قیضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح سرد شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مقام قضایی تصریح کرد: پلیس در راستای رسالت خود که حفظ آرامش و امنیت جامعه است از تمامی ظرفیت ها و توانایی های خود به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی استفاده می کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس اخبار حوادث تیراندازی کرمانشاه شهرستان شناسایی تیر اندازی عکس فیلم کرونا تلگرام کرونا در ایران درگذشت ویروس بیمارستان بیماری کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه